Peugeot 508-Znak karaktera !

Odgovori
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2613
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 90 puta
Kontakt:
garage

Peugeot 508-Znak karaktera !

Post Postao/la Phantom »

Novi PEUGEOT 508 : Znak karaktera



PEUGEOT je 18. lipnja u Londonu predstavio svoj uvelike unaprijeđeni „grand tourer” iz D segmenta, omogućujući novom modelu PEUGEOT 508 da izrazi želju marke za tržišnim pomakom prema višim segmentima. Zato novi PEUGEOT ima novu masku, karakterističnu za buduće modele marke, te je opremljen novom opremom poput dodirnog ekrana, kamerom za vožnju unatrag i senzorima za praćenje mrtvog kuta. Također uvodi ekonomične i učinkovite agregate koji zadovoljavaju normu Euro 6. Tako je, primjerice, dvolitreni BlueHDi 150 sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem te emisijom CO2 od samo 105 g/km najbolja ponuda u segmentu za tu razinu snage motora. Javnosti će istodobno u kolovozu biti predstavljen na salonima automobila u Moskvi i kineskom Chengduu, a zatim i na pariškom Mondialu, dok će prodaja u Europi početi u rujnu 2014. Predstavljanjem novog PEUGEOT 508, PEUGEOT potvrđuje svoju privrženost D segmentu.



Predstavljen 2010. na salonu automobila u Parizu, PEUGEOT 508 na tržište je stigao početkom 2011., potvrđujući prisutnost marke u segmentu „grand tourera”, limuzina za duga putovanja, prisutnost koja se nastavlja već nekoliko desetljeća. Isprva dostupan kao limuzina ili karavan, godinu dana poslije predstavljanja paletu je proširila treća, vrlo inovativna inačica. Prihvaćajući tehnologiju Hybrid4 kao standardnu, također dostupnu u limuzini, PEUGEOT 508 RXH vozilo je klasa za sebe: njegova spremnost za vožnju po svim podlogama, svestranost i ekološka obilježja ostaju jedinstvenima u automobilskom svijetu.



Predvodeći novu paletu modela s oznakom “8”, koja je sad najmlađa u povijesti marke, PEUGEOT 508 utjelovljuje ambicije pomaka marke prema višim segmentima, koja se zasniva na zahtjevnoj razini kakvoće i poboljšanju imidža marke diljem svijeta. Model 508 proizvodi se u tvornicama u Francuskoj i Kini, a od predstavljanja je prodano više od 360.000 primjeraka vozila. A Kina, koja je od 2013. postala najvećim tržištem za PEUGEOT 508, danas čini 30 % prodaje ovog modela.



Novi PEUGEOT 508 potvrđuje kvalitete prepoznate pri prvom predstavljanju vozila, bez obzira na to je li riječ o stilu, sveobuhvatnosti i suvremenosti opreme ili voznim svojstvima.


slika

Upadljiviji vanjski izgled nudi više karaktera



Nadahnut i iznimno elegantan dizajn prethodne inačice modela PEUGEOT 508 budio je predodžbu robusnog vozila besprijekorne završne obrade. Dizajneri marke nadovezali su se na ta obilježja i načinili vozilo s još više tehnologije, moći i karaktera.

Nova maska osnovni je element stila modela PEUGEOT 508. Okomitija i odsad s Lavom marke u središtu, jasan je znak poštovanja prethodnicima iz serije 5. Također, novom modelu PEUGEOT 508 sprijeda omogućuje uvođenje samopouzdanijeg stila koji iskazuje bolji status marke, a primijenit će se na budućim modelima.



Prednji dio vozila također je prepoznatljiv po svjetlima − farovima, dnevnim svjetlima, žmigavcima i maglenkama − u visokotehnološkoj 100 % LED izvedbi. Vizualni potpis – zarez na limuzini i karavanu, pandže na modelu RXH − istaknut dnevnim svjetlima koja su kao standardni dio opreme ugrađena u branik, jedinstveno obilježava i određuje šarm novog modela PEUGEOT 508.

Kad je riječ o farovima, njihova mala veličina i profinjeno oblikovane leće ističu prepoznatljivu i tehnološku prirodu vozila.



Poklopac motornog prostora redizajniran je kako bi postao horizontalniji, čvrsto smještajući tri inačice (limuzinu, SW i RXH) u svijet luksuznih vozila segmenta, poboljšavajući na limuzini ravnotežu između prednjeg i stražnjeg dijela.

Na limuzini je i stražnji dio dodatno profiliran, s redizajniranim stražnjim branikom.

Stražnja svjetla limuzine također su redizajnirana kako bi bila horizontalnija, bez obzira na to gledali li ih sa strane ili izravno odostraga. Opalno crvena obrada vizualnog potpisa s tri pandže nudi vrlo prepoznatljiv i tehnološki efekt.

slika

Više tehnologije za veću modernost



I unutrašnjost je izmijenjena. Instrumentna ploča sad sadrži 7'' dodirni ekran, kojim se na vrlo intuitivan način upravlja većinom funkcija vozila. Zbog toga središnja ploča sadrži manje gumba, a u središnjoj se konzoli nalazi nov zatvoren pretinac za pohranu.

Postavljena ispred vozača, bogato i sveobuhvatno opremljena instrumentna ploča nadahnuće je pronašla u urarstvu. Nadopunjena je head-up zaslonom za prikaz vozačkih i navigacijskih informacija u boji, koje se prikazuju na uvlačivoj zamagljenoj plohi.



Kvaliteta upotrijebljenih materijala, i obloga i presvlaka sjedala, kakvoća opreme te završne obrade, unutrašnjost novog modela PEUGEOT 508 postavljaju na vrh segmenta jer je moderna i profinjena, ali ne i razmetljiva.



Svijet luksuznih automobila podrazumijeva prisutnost brojnih sustava namijenjenih udobnosti i sigurnosti. Primjeri su otključavanje i pokretanje vozila bez ključa, automatska električna parkirna kočnica, automatsko obaranje svjetlosnog snopa, četverozonski automatski klima-uređaj, JBL audiosustav… Tom popisu opreme možemo dodati dva nova sustava: senzore za praćenje mrtvog kuta i kameru za vožnju unatrag, čija se slika u boji prikazuje na dodirnom ekranu.

slika


Veći užitak u vožnji zbog bolje dinamike i učinkovitosti



U pogledu ovjesa, pomno izabrane komponente čine novi PEUGEOT 508 iznimno ugodnim i sigurnim za vožnju. S dvostrukim poprečnim polugama, odvojenim glavinama prednjeg ovjesa (na jačim dizelskim inačicama) ili pseudoMacPhersonom na drugim inačicama i multilink stražnjim ovjesom, novi PEUGEOT 508 nastavlja nuditi izvanredan kompromis između udobnosti vožnje i ponašanja na cesti.



Kad je riječ o agregatima, paleta nudi benzinske i dizelske motore posljednje generacije.



Novi PEUGEOT 508 uvodi nov Euro 6 benzinski motor: 1,6-litreni THP 165 S&S združen s šesterobrzinskim ručnim mjenjačem ili novim šesterobrzinskim automatskim mjenjačem EAT6. Zamjenjujući 1,6-litreni Euro 5 THP 156, taj novi motor sa 165 KS nudi smanjenu emisiju CO2 od 129 g/km (sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem), dok je u prethodnoj generaciji motora ona iznosila najmanje 144 g/km.



Tehnologija BlueHDi dizelskih motora obilježje je svih inačica novog modela PEUGEOT 508.

Tako je 2,0-litreni BlueHDi 150 sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem i emisijom CO2 od samo 105 g/km u limuzini i karavanu najbolji u segmentu za tu razinu snage motora. Slično, novi 2,0-litreni BlueHDi 180 EAT6 u limuzini ima homologiranu emisiju CO2 od 111 g/km, što je jedan od najboljih kompromisa snage i potrošnje u tom segmentu vozila.



U pogledu tehnologije Hybrid4, koja zasad ostaje jedinstvenom u segmentu, raspoloživa je na modelu RXH. Zbog veće dostupnosti na vozilima PEUGEOT 3008 i 508 RXH, marka se može podičiti drugim mjestom po prodaji hibridnih vozila u Europi. Dvolitreni dizelski HDi motor sa 163 KS i elektromotor sa 37 KS koji pokreće stražnje kotače, rade zasebno ili zajedno, o čemu vozač ne treba razmišljati. Četiri načina vožnje (ZEV, 4WD, Sport i Auto) korisniku nude izvanrednu lakoću uporabe i užitak u vožnji.
Motion & Emotion
Odgovori

Natrag na “Općenito”