Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Odgovori
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5954
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 699 puta
 pohvaljen: 357 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Avicii »

Probaj kontaktirati https://www.kosovac-design.com

Vidim da rade pravo dobro.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Avatar
Amir
Početnik
Postovi: 12
Pridružen/a: 29. sij 2021, 11:57
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Ostalo
Motor: 1.6 BlueHDI 84KW
Ima zahvala: 11 puta
 pohvaljen: 2 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Amir »

U narednim danima ću po svoj prilici dodijati svima al šta mogu, za početak jel zna neko koja je svrha
ovog OFF dugmeta? (Peugeot 207 - 2006 godište?)
slika
Hvala
Avatar
Amir
Početnik
Postovi: 12
Pridružen/a: 29. sij 2021, 11:57
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Ostalo
Motor: 1.6 BlueHDI 84KW
Ima zahvala: 11 puta
 pohvaljen: 2 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Amir »

Ovde zapravo ima poruka koliko i u Novinama texta
(ja ponovo i 207)
slika;
pa ide FAULTI, pa onada ANTIPOLLUTION FAULTI, pa onda žut trokutić sa "!" koji se gasi čim malo dodam gasa i znak žuti motorić koji svjetli šta god da uradim.
još jednom Hvala
Avatar
krajo
Iskusan član
Postovi: 876
Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
Lokacija: Prnjavor
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Pežo 308 T9
Motor: 1.6HDI 68kw
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 138 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la krajo »

Amir je napisao/la: 31. sij 2021, 00:17 U narednim danima ću po svoj prilici dodijati svima al šta mogu, za početak jel zna neko koja je svrha
ovog OFF dugmeta? (Peugeot 207 - 2006 godište?)
slika
Hvala
Ako imaš parking senzore, onda vjerovatno da ih ugasiš?
Javiće se već neko ko ima 207 pa će znati tačno šta je.
Ovi su korisnici zahvalili autoru krajo za post:
Amir
Avatar
ElComandante91
Moderator
Postovi: 3508
Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
Lokacija: Doboj, Beograd
Vozim: 206
Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
Motor: 1.4E; 1.4 HDi
Ima zahvala: 350 puta
 pohvaljen: 235 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la ElComandante91 »

Amir je napisao/la: 31. sij 2021, 00:37 Ovde zapravo ima poruka koliko i u Novinama texta
(ja ponovo i 207)
slika;
pa ide FAULTI, pa onada ANTIPOLLUTION FAULTI, pa onda žut trokutić sa "!" koji se gasi čim malo dodam gasa i znak žuti motorić koji svjetli šta god da uradim.
još jednom Hvala
Sidelamp ti je poziciono svjetlo, ona mala sijalica.
Za ostalo dijagnostika
Clapton is God!
Avatar
milos_je
Iskusan član
Postovi: 710
Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
Lokacija: Bar
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 88kW
Ima zahvala: 345 puta
 pohvaljen: 308 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la milos_je »

Da, ovo što su ti napisale kolege.
Antipollution fault kod francuza može da znači mnogo različitih kvarova i grešaka - od one najbanalnije do one ozbiljnije. To je najbolje da očitaš na dijagnostici kodove grešaka pa da znaš od čega da se počne.


Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Ovi su korisnici zahvalili autoru milos_je za post:
Amir
wagon life
Avatar
Amir
Početnik
Postovi: 12
Pridružen/a: 29. sij 2021, 11:57
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Ostalo
Motor: 1.6 BlueHDI 84KW
Ima zahvala: 11 puta
 pohvaljen: 2 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Amir »

Evo šta kaže dijagnostika
slika
E sad, me interesuje kojim redosljedom da idem?
Avatar
milos_je
Iskusan član
Postovi: 710
Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
Lokacija: Bar
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 88kW
Ima zahvala: 345 puta
 pohvaljen: 308 puta
garage

Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la milos_je »

Dizel je u pitanju?

Provjeri grijače.
Kako ti pali ujutru, ili kad je hladno?
Imaš li problema sa snagom, kako se auto ponaša prilikom ubrzanja?


Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Ovi su korisnici zahvalili autoru milos_je za post:
Amir
wagon life
Avatar
Amir
Početnik
Postovi: 12
Pridružen/a: 29. sij 2021, 11:57
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Ostalo
Motor: 1.6 BlueHDI 84KW
Ima zahvala: 11 puta
 pohvaljen: 2 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Amir »

Jeste dizel; stvarno nemam nikakvih problema sa paljenjem, ili sa snagom motora a za potrošnju prikazuje čini mi se 15 ili 16,5 km po lit (valjda), ono jutro kada sam slomio uložak brave i morao ga provaljivati bilo je -8C i upalio je na pola ključa. Ja inače vozim Renoe i sada samo mogu pjevati kada je Pežo u pitanju.
Avatar
milos_je
Iskusan član
Postovi: 710
Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
Lokacija: Bar
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 88kW
Ima zahvala: 345 puta
 pohvaljen: 308 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la milos_je »

Ja bih krenuo od grijača ipak onda, provjeriti svaki da li su ispravni. Dovoljno je jedan da je neispravan pa da izbaci grešku.
Da je do senzora temperature ulaznog vazduha onda bi imao problema u vožnji


Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Ovi su korisnici zahvalili autoru milos_je za post:
Amir
wagon life
Avatar
Mirza22
Početnik
Postovi: 43
Pridružen/a: 19. sij 2016, 02:12
Lokacija: Tuzla
Vozim: Peugeot 206
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Mirza22 »

Pozdrav avima, ovih dana sam gledao neke klipove na yt i vidio sam jedan jako ostecen motor zbog zacepljenog sita u karteru (sito uljne pumpe), dalje pretrazivajuci po netu vidio sam da i peugeotovi motori 1.6HDI 66kw imaju problem sa tim sitom da se zna zacepit, mene zanima imaju li isti problem i motori 2.0HDI 66kw konkretno peugeot 206 2002 2.0HDi 66kw koji ja vozim, auto je presao 305000 hiljada i ok je, pali hladan odlicno, ne trosi ulje, redovno ga odrzavam i pazim, ulje nikad preko 10hiljada ne drzim, nasuo sam mu prije neki dan 5w40 koje je preporuceno fabricki pored 10w40 i 5w30 ispravne specifikacije, ono sto me kopka jeste danas kada sam gledao kroz cep od ulja bregastu da su brijegovi sjajni, kao ispolirani ali da imaju rub po sebi koji je tamniji(1mm mozda sa svake strane brijega je tamniji u odnosu na ostatak brijega koji se sjaji), ulje kada zamjenim bude cisto prvih hiljadu kilometara sto znaci da je motor cist vjerovatno znaci da nije zapuseno sito od uljne pumpe, imate li vi kakve informacije oko sita uljne pumpe kod tih motora?

Sent from my JNY-LX1 using Tapatalk

Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la mara- »

Koliko ja znam, samo 1.6HDI ima sa tim probleme, i to oni prvi, sa 16 ventila. Ovi poslije su bili sa 8 ventila i nemaju više tih problema.
Avatar
Mirza22
Početnik
Postovi: 43
Pridružen/a: 19. sij 2016, 02:12
Lokacija: Tuzla
Vozim: Peugeot 206
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Mirza22 »

I moj 2.0HDi je sa 8ventila, svi kazu pouzdan motor, bilo bi mi glupo da prolupa motor radi takvog sitnog zahvata kao sto je ciscenje sita.

Sent from my JNY-LX1 using Tapatalk

Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 749
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 140 puta
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la liaar »

Mirza22 je napisao/la: 27. vel 2021, 02:28 Pozdrav avima, ovih dana sam gledao neke klipove na yt i vidio sam jedan jako ostecen motor zbog zacepljenog sita u karteru (sito uljne pumpe), dalje pretrazivajuci po netu vidio sam da i peugeotovi motori 1.6HDI 66kw imaju problem sa tim sitom da se zna zacepit, mene zanima imaju li isti problem i motori 2.0HDI 66kw konkretno peugeot 206 2002 2.0HDi 66kw koji ja vozim, auto je presao 305000 hiljada i ok je, pali hladan odlicno, ne trosi ulje, redovno ga odrzavam i pazim, ulje nikad preko 10hiljada ne drzim, nasuo sam mu prije neki dan 5w40 koje je preporuceno fabricki pored 10w40 i 5w30 ispravne specifikacije, ono sto me kopka jeste danas kada sam gledao kroz cep od ulja bregastu da su brijegovi sjajni, kao ispolirani ali da imaju rub po sebi koji je tamniji(1mm mozda sa svake strane brijega je tamniji u odnosu na ostatak brijega koji se sjaji), ulje kada zamjenim bude cisto prvih hiljadu kilometara sto znaci da je motor cist vjerovatno znaci da nije zapuseno sito od uljne pumpe, imate li vi kakve informacije oko sita uljne pumpe kod tih motora?

Sent from my JNY-LX1 using Tapatalk
ja sam po belaju mijenjao karter (uništen navoj šarafa) pa bio primoran. Uglavnom, isti motor, 2001 godište, sito u karteru na uljnoj pumpi čisto, apsolutno ništa na njemu nije bilo.
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Avatar
Mirza22
Početnik
Postovi: 43
Pridružen/a: 19. sij 2016, 02:12
Lokacija: Tuzla
Vozim: Peugeot 206
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Mirza22 »

Ja nisam skidao karter od kako je auto kod mene, ali je uvijek odrzavano i na vrijeme servisi radjeni. Poceo sam sam sebi mjenjati ulje pa cu vjerovatno i interval od 10000km smanjiti na 7500km jer mi je 95posto gradska voznja.

Sent from my JNY-LX1 using Tapatalk

Odgovori

Natrag na “Općenito”