Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Odgovori
Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 749
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 140 puta
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la liaar »

Ima u bingu amber yellow pozicije, svijetle jarko narandžasto i odlično budu kao pozicija kad upališ istu
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Avatar
MuxBH28
Početnik
Postovi: 46
Pridružen/a: 01. ruj 2021, 21:22
Lokacija: Ilijas
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79kW
Ima zahvala: 38 puta
 pohvaljen: 6 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la MuxBH28 »

Pozdrav,

Imam grešku P0243 na mom Peugeotu 307 2.0 HDi 2002. godište.
Text greške: Krug turbotlačnog elektromagnetskog ventila; kratki spoj s uzemljenjem ili prekinut krug

Eh sad, to je onaj mali crni elektroventil što dosta podsjeća na elektromotornu pumpu za brisače.
Čujem da je čest kvar to na pežou pa reko da zamijenim jer nije skup, a auto je baš slabo, pogotovo u brdu. :84:

Nego pitanje je: Gdje se nalazi ovaj ventil, jer sam ih čak nabrojao više od jednog... (4, nisam siguran)
Pronalazio sam ga prije po piku/olx-u, ali sa ovom novom verzijom su ga s*ebali totalno :omg: , ne možeš se snaći niti naći išta, pa ako neko ima neke info gdje mogu da kupim, bio bih zahvalan! :super:
Peugeot 307 HDi 79kW Dizel 02'
Avatar
Pejic
Početnik
Postovi: 2
Pridružen/a: 05. kol 2022, 12:16
Lokacija: Tuzla
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDI 66KW
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la Pejic »

Pozdrav
Zanima me dali elektroventil vakuma sa 1.6 HDi motora odgovara i na 2.0 HDi motorima. Vidim da oem brojevi nisu isti ali su izgled i konektri isti. Imam 307 2.0 HDI 66kw kome je izgleda defektan vakum ventil za EGR. Jednom kada je ventil pod naponom otvori se i poslije se ne zatvara sam. Pa i sam EGR ostaje otvoren i izbacuje mi grešku prevelike recirkulacije ispušnih gasova P0402. Egr je očišćen, protokomjer u redu. Kada isključim konektor sa vakumventila i "ručno" ga zatvorim, ne izbacuje mi više tu grešku.
Avatar
milos_je
Iskusan član
Postovi: 710
Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
Lokacija: Bar
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 88kW
Ima zahvala: 345 puta
 pohvaljen: 308 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la milos_je »

307 1.6 80kW benzin 2007., veliki servis treba da se radi i u radnji mi nude dva seta zupčastog, jedan sa metalnim španerima a drugi sa plastičnim. Auto nije kod mene pa ne mogu provjeriti koji je trenutno na njemu.
Vi koji posjedujete ovaj motor ili ste ga imali, koji ste stavljali?

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

wagon life
Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 749
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 140 puta
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la liaar »

Momci, izbacuje mi upozorenje da naspem ADBlue tečnost, 1800km do onemogućavanja paljenja.

Rezervoar je mijenjan od strane prethodnog vlasnika, pa znam da nije to problem.

Što se tiče tečnosti, treba li mi dijagnostika nakon sipanja, ili je samo dovoljno nasuti?
I koliko da naspem, imam “bidon” od 5L ADBlue tečnosti
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 961
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la StefanMD »

Nazalost, to sto je mijenjan ne znaci nista, desavalo se da "crkne" i u garanciji...
Sad, cudno mi je tih 1800km ali moguce da je drugacije na 1.5hdi, na 2.0 izbacuje upozorenje na 2400km a kada je greska u sistemu onda izbaci upozorenje da startovanje nece biti moguce za 1100km.

To je obicni rezervoar sa plovkom, naspi tih 5l pa vidi hoce li se ugasiti, ne treba nikakva dijagnostika. Rezervoar je cini mi se 17l tako da nemas brige da li moze stati.
slika
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la mara- »

Dijagnostika ne treba ali ima procedura u uputstvu kako se dosipa da bi prepoznao kako treba. Ne znam sad napamet, vidi u knjizi od auta ako imaš.
Avatar
nace
Aktivan član
Postovi: 118
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
Lokacija: Tesanj
Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
Ima zahvala: 17 puta
 pohvaljen: 14 puta
Kontakt:
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la nace »

Pozzzz. Da ne trazim po forumu. Koliko kosta veliki servis za P308. 2015. 1.6 hdi , 85 kW. Ima start stop sistem. Kazu da je nesto skuplje. Zahvaljujem unaprijed za svaku informaciju
Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 749
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 140 puta
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la liaar »

StefanMD je napisao/la: 03. lip 2023, 21:34 Nazalost, to sto je mijenjan ne znaci nista, desavalo se da "crkne" i u garanciji...
Sad, cudno mi je tih 1800km ali moguce da je drugacije na 1.5hdi, na 2.0 izbacuje upozorenje na 2400km a kada je greska u sistemu onda izbaci upozorenje da startovanje nece biti moguce za 1100km.

To je obicni rezervoar sa plovkom, naspi tih 5l pa vidi hoce li se ugasiti, ne treba nikakva dijagnostika. Rezervoar je cini mi se 17l tako da nemas brige da li moze stati.
Bio je na ili 2400 ili 2100 prije ovoga, tako da periodično spušta. Evo čekam vikend, nemam vremena da naspem :D
mara- je napisao/la: 03. lip 2023, 22:57 Dijagnostika ne treba ali ima procedura u uputstvu kako se dosipa da bi prepoznao kako treba. Ne znam sad napamet, vidi u knjizi od auta ako imaš.
imam knjigu onu, danas ću je ponijeti kući da prostudiram. Hvala obojici
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la mara- »

Nema na čemu. Samo nemoj da dočekaš da skroz nestane, onda nećeš moći upaliti i trebaće dijagnostika za reset.
Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 749
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 140 puta
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la liaar »

Ipak je bilo samo naspi i 5 minuta ne diraj auto (bez otvaranja vrata, prozora, zaključavanja i to). Sutradan sve OK.

Jučer se vraćam iz GZ, negdje kod Mokrog zapišta auto, upali se lampica ključa konstantno i poruka "Engine fault"
Hajd dovezem se kući, tek kad se malo kiša smirila dam gas, vidim auto linearno ubrzava, nema nikakav kick kod ubrzanja. Jutros kod majstora, dijagnostika kaže P119F greška, "OIL DETERIORATION"

Na kraju se ispostavi da kad smo radili mali servis nismo resetovali servisni brojač jer je bio na oko 15k do servisa, pa govori možeš se po ovome ravnati. Ipak ne možeš, auto ima neki "tajmer" nakon kojeg prijavi da je ulje staro u motoru i limitira performanse. Ulje je ustvari mjesec staro, ali auto to ne zna :D

resetovali mu brojač, ugasila se lampica i normalno prima gas.
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Avatar
Philby
VIP Član
Postovi: 759
Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
Lokacija: Banja Luka
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi, 66 kW
Ima zahvala: 33 puta
 pohvaljen: 156 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la Philby »

Na starijim modelima se može dijagnostikom podesiti servisni interval, kad resetuješ koliko će da broji. Fabrički je 20000 km i 24 mjeseca, pa šta prije dođe, ja sam kod sebe smanjio na 10000 i 12 njeseci.
Ove godine mi je javio da je vrijeme za zamjenu nakon nekih 8500 jer je isteklo 12 mjeseci i uredno počne odbrojavati "u minus".
Avatar
sheky
VIP Član
Postovi: 946
Pridružen/a: 21. tra 2017, 22:28
Lokacija: Brcko
Vozim: Peugeot 307sw
Ima zahvala: 800 puta
 pohvaljen: 202 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la sheky »

@liaar moraš sa autom razgovarat,lijepo u garažu pa prije spavanja ulje filter remen ovoono a ne samo po gasu i toči njeft 🙂
Ovi su korisnici zahvalili autoru sheky za post:
liaar
wicked red
Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 749
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 140 puta
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la liaar »

Philby je napisao/la: 13. lip 2023, 18:01 Na starijim modelima se može dijagnostikom podesiti servisni interval, kad resetuješ koliko će da broji. Fabrički je 20000 km i 24 mjeseca, pa šta prije dođe, ja sam kod sebe smanjio na 10000 i 12 njeseci.
Ove godine mi je javio da je vrijeme za zamjenu nakon nekih 8500 jer je isteklo 12 mjeseci i uredno počne odbrojavati "u minus".
tako mi je i na 206-ci bilo, mogao sam i da ne diram servisni interval, ono brojao bi u minus što kažeš, ali mi ne bi limitirao performanse i grešku pravio hahaha :omg:
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Avatar
liaar
VIP Član
Postovi: 749
Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 2018
Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
Ima zahvala: 140 puta
 pohvaljen: 128 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3

Post Postao/la liaar »

Ima li neko iskustva, da je neki period vozio 1.5 HDI 130ks ?

Možda je do mene, 5 godina sam vozio 2.0 motor doduše sa 90ks, koji je ubrzavao skoro pa instant i sa nižih obrtaja, sa skoro 1200 krene se osjetiti ubrzanje

Sa ovim 1.5 130ks, kad stisnem gas nebitno kojom "silom", tek na 1800+ obrtaja osjetim trzaj i ubrzanje auta

Imam osjećaj kao da je zagužen do tih 1800 obrtaja, i onda se "ispali"
slika
Nothing is true; everything is permitted.
Odgovori

Natrag na “Općenito”