Peugeot Verano BL - POZITIVAN FEEDBACK (Pročitajte obavezno)

Odgovori
Avatar
sonnyblack
VIP Član
Postovi: 440
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Peugeot 308 PH2 1.6 e-HDI 112KS
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 16 puta
garage

Peugeot Verano BL - POZITIVAN FEEDBACK (Pročitajte obavezno)

Post Postao/la sonnyblack »

Poštovanje,

Već sam jednom pisao temu o feedbacku, s tim da je prošli put bio negativan. Ovaj put na sreću, pišem POZITIVAN feedback da ne može biti pozitivniji. Zašto baš Verano u BL i otkud ja tamo, i nije bitno, bitno je ono što se uradilo i kako se sve završilo. Neki su ovdje pisali kako su davali ogromne novce u ovlaštene servise a problem im nije bivao riješen (vjerovatno oko FAP-a nešto itd). Pisao sam na forumu da sam imao problem s kočnicom, tj. da je stisak na papučicu kočnice pljuvao mnogo zraka i čulo se znatno više nego što je trebalo (iako se kod svih auta čuje malo ali zanemarivo). Majstori iz Verana su pregledali auto, i jedan od njih je rekao da je pojačavač serva kočnice u kvaru. Usput, ustanovljeno je još da je ispao sakupljač zraka na jednoj strani ispod zadnjeg branika. Ja sam pristao na to da se dijelovi naruče i ostavio određeni iznos kao kaparu. Taj doboš (pojačavač serva je bio oko 210KM čini mi se). Dijelovi naručeni, pozvali me uredno da dovezem auto i tako je i bilo. Ovom prilikom pohvale majstoru koji je radio sve to, čovjek je nevjerovatno smiren, pažljivo je se radio oko dijelova, za sobom brisao ako bi negdje uprljao ili ulje kanulo itd. Kad je vraćao dijelove, svaki šaraf je 2-3 puta provjerio. Znam, jer sam svo vrijeme stajao kraj njega. Popravak je trajao oko 5 sati, iako je Peugeot norma za zamjenu tog dijela oko 2.2 sata. Tako su mi odmah i rekli, ali su napomenuli da ta norma ne pije vode i da će trajat znatno duže. Jer je taj doboš zavučen skroz iza, tako da dođe otprilike negdje iza volana, pa se moralo povadit sve što je smetalo. Komplikacije samo takve. Usput je zamijenjen i prekidač na kočnici, koji palio/gasio stop svjetla. Kad je auto završeno, stisak na kočnicu je ponovo imao isti zvuk. Opet je pljuvao zrak i čulo se baš glasno. Provozali auto, u vožnji se na nagli stisak kočnice manje čulo. Kako god, ista stvar i prije zamjene tog čuda. Gledam ja sad račun, cijena ruku 110KM + pojačavač serva (oko 210) + onaj sakupljač zraka (oko 30) + prekidač na kočnici (oko 30) i račun bi oko 380KM. Uz moju kaparu od 100, trebao sam još 280 doplatiti. Međutim, ja sam se naravno požalio kako se iz moje perspektive nije ništa promijenilo jer se ponovo čuje isti zvuk. Probao sam ja kočnicu na još dva NOVA 308 tu što su bila u salonu, na jednom novom P308 se čulo skoro isto kao na mom Peugeotu, a na drugom nešto blaže. Probao sam i na P508 u tom salonu, kod njega se skroz malo čulo kao i kod većine auta. Zatim smo otišli do auto salona polovnih auta pored, probali na P308 PH2 koji je bio na parkingu, čuje se identično kao kod mene. Kao da pljuje zrak. Za svaki slučaj, probali i na P407 tu na tom parkingu, kod njega se skroz malo čulo, zanemarivo, kao kod većine auta. SVA OVA PROBAVANJA SU RAĐENA NA MJESTU, DOK AUTA STOJE, ZNAČI SAMO NAGLI PRITISAK KOČNICE I TO JE TO. Jer i prvi put kad sam bio, majstor iz Verana je, kad je stisnuo kočnicu (auto je bilo u mjestu) odmah konstantovao da je pukla membrana u tom dobošu i da ga treba mijenjati. Provjerio sam još na dva P308 PH2 u auto salonu Kramar koji se nalazi u blizini, na obadva se isto čuje kao na mom Peugeotu, identično (kao i prije zamjene). Ispostavilo se da se to na ovom redizajniranom P308 tako čuje po defaultu, po svemu sudeći i da nije problem sa dobošem serva kočnice. Nije bilo sekunde rasprave ni polemike, ljudi su odmah pristali da ovo završimo na najpošteniji način. Konkretno, Nemanja koji je tu radio na prijemu za servis, je sa šefom Vladimirom riješio da platim samo sakupljač zraka, prekidač i pola cijene rada majstora. Tako da je to sve na kraju bilo oko 120KM, odnosno samo sam doplatio 20ak KM uz onu kaparu. A mogao sam hladno ostati još bez cca 250KM. Samo da ovim putem još jednom pohvalim osoblje, jer su bili maksimalno korektni. Priznali su da je njihova krivica jer nisu prethodno provjerili na još nekoliko auta, nego je bilo tako kako jest, ja sam po konstataciji njihovog majstora da je to kvar, pristao na narudžbu dijela uz kaparu. Mislim da ovako nešto zaslužuje da bude podijeljeno sa Peugeot fanovima, na forumu pa sam i napisao ovu temu.
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2325
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: Peugeot Verano BL - POZITIVAN FEEDBACK (Pročitajte obavezno)

Post Postao/la Tom »

Pročitao, priznajem da si dobro izdejstvovao to, ali da je bio neko manje snalazljiv puče parice.

Kako kvalifikovan majstor može dozvoliti sebi da pritiskom kočnice konstatuje da je popustila membrana u tamo nekom dijelu?
Prošlo je vrijeme suve mehanike kad je majstor po zvuku znao "dje je auspuh pukao... " i ako si dvije ulice daleko, i slične stvari.
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Avatar
sonnyblack
VIP Član
Postovi: 440
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Peugeot 308 PH2 1.6 e-HDI 112KS
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 16 puta
garage

Re: Peugeot Verano BL - POZITIVAN FEEDBACK (Pročitajte obavezno)

Post Postao/la sonnyblack »

Tako je bilo. Nemam sta lagati. Iz svega ovog ono sto sam ja zakljucio jest da na P308 PH2, tj ovaj facelift, ima cudan taj sistem koji "pljuje" malo vise zraka na jaci stisak. Svi su mi govorili da to zanemarim, da se na svim autima cuje i da je to tako. Vozio sam joa x auta, na svakom se cuje malo ali ne ovoliko. Eto probali smo tri ova P308 PH2, cak i jedan novi 308 kod njih u salonu je imao isti zvuk na nagli stisak kocnice. Taj dan kad se konstantovao "kvar", auto je bilo na dizalici, majstor je stiskao kocnicu i pistao je tako zrak u leru, rekao je da se cuje kod svih ali ne bi trebalo ovoliko i da je do tog pojacavaca serva kocnice. Ja po automatizmu pristao na narudzbu dijela. Bitno je da ja nisam nikog zeznuo ali ne dam vala ni da mene zeznu. Mada i to sto kazes, da sam presutio ostao bih kratak. Ali opet, ima servisa gdje ne bi htjeli da cuju za kompenzaciju. Jaran je u VW servisu ostavio kaparu i na kraju platio neki hladnjak skoro 700KM. Ispostavilo se da je dio bespotrebno zamijenjen. Ovi u servisu nisu htjeli da cuju za povrat a ovaj naivan pa se poklopio.
Problem rijesen za 40KM, podloska dizne krisnula.
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5954
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 699 puta
 pohvaljen: 357 puta
garage

Re: Peugeot Verano BL - POZITIVAN FEEDBACK (Pročitajte obavezno)

Post Postao/la Avicii »

sonnyblack je napisao/la:Tako je bilo. Nemam sta lagati. Iz svega ovog ono sto sam ja zakljucio jest da na P308 PH2, tj ovaj facelift, ima cudan taj sistem koji "pljuje" malo vise zraka na jaci stisak. Svi su mi govorili da to zanemarim, da se na svim autima cuje i da je to tako. Vozio sam joa x auta, na svakom se cuje malo ali ne ovoliko. Eto probali smo tri ova P308 PH2, cak i jedan novi 308 kod njih u salonu je imao isti zvuk na nagli stisak kocnice. Taj dan kad se konstantovao "kvar", auto je bilo na dizalici, majstor je stiskao kocnicu i pistao je tako zrak u leru, rekao je da se cuje kod svih ali ne bi trebalo ovoliko i da je do tog pojacavaca serva kocnice. Ja po automatizmu pristao na narudzbu dijela. Bitno je da ja nisam nikog zeznuo ali ne dam vala ni da mene zeznu. Mada i to sto kazes, da sam presutio ostao bih kratak. Ali opet, ima servisa gdje ne bi htjeli da cuju za kompenzaciju. Jaran je u VW servisu ostavio kaparu i na kraju platio neki hladnjak skoro 700KM. Ispostavilo se da je dio bespotrebno zamijenjen. Ovi u servisu nisu htjeli da cuju za povrat a ovaj naivan pa se poklopio.
Problem rijesen za 40KM, podloska dizne krisnula.
Nije mi bas najjasnije, hoces da kazes da je pistanje bilo zbog podloske dizne ili..?

Sto se tice servisa, stvarno sve pohvale, mogli su jednostavno reci to je to i cao.. Fer sa njihove strane sto su ti to priznali. Rodjak mi je imao nekih problema na 406ci i on se isto hvali sa ovlastenim u BL, kaze da su bas ljudi korektni.
E sad, ovo sto Tom rece.. brate, ima danas svakakvih radnika po ovlastenim, nema sta da te cudi. Za ovaj kvar i sistanje pri pritisku kocnice i ja bih prvi rekao da je do servo pojacavaca (uz uslov da je kocnica tvrda pri pritiskanju), ali eto uvijek je najlakse naruciti novi dio :facepalm:
Avatar
sonnyblack
VIP Član
Postovi: 440
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Peugeot 308 PH2 1.6 e-HDI 112KS
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 16 puta
garage

Re: Peugeot Verano BL - POZITIVAN FEEDBACK (Pročitajte obavezno)

Post Postao/la sonnyblack »

To za podloske je vezano za drugo auto, drugi ovlasteni servis i drugi problem, koji je jaran imao sa svojim autom. Htio sam samo navest primjer da ovlasteni cesto ne zele da cuju za neku kompenzaciju ako se ne rijesi problem.


To sistanje je izgleda malo izrazenije kod P308 PH2 i to je to. Jer sam probao isti dan na tri takva auta i isto je bilo, da ne bude da ja zajebavam nesto. A kocnica je uredu, nije tvrda osim kad se napumpa kao i kod svakog auta s ovim vakuumskim servo pojacavacima.
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 120 puta
Kontakt:
garage

Re: Peugeot Verano BL - POZITIVAN FEEDBACK (Pročitajte obavezno)

Post Postao/la anel007 »

i u bloku u sarajevu su meni rekli ako ne popravi kvar na sto oni sumnjaju i sto su narucili (a cifra za dio je bila pola hiljade) naravno da necu platiti taj dio nego ce vratiti moj ispravni dio i traziti dalje gdje je kvar, tebi je jos dobro sto si dobio novi dio koji fakticki nisi platio sto je pravo korektno od njih, a i vjerovatno im se nije dalo ponovo raskopavati pola auta da ga izvade nazad :green:
slika ¦ slika
Avatar
sonnyblack
VIP Član
Postovi: 440
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Peugeot 308 PH2 1.6 e-HDI 112KS
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 16 puta
garage

Re: Peugeot Verano BL - POZITIVAN FEEDBACK (Pročitajte obavezno)

Post Postao/la sonnyblack »

Ostavili su moj stari dio, jer je ispravan po svemu sudeci. A ja s Blokom imam negativna iskustva, pocevsi od toga da mi nisu rekli za jednu gresku na dijagnostici (mozda ga nisu ni pregledali) pa do tog da su me zaebavali tri sedmice za nesto sto sam narucio i na kraju se ispostavilo da su narucili pogresan dio. Neko je ovdje na forumu pisao da je dao ogromne novce popravljajuci FAP, tj da je izmijenio mnoge dijelove i to ako se dobro sjecam u Doboju u Peugeot servisu. Znaci da su uzeli pare a nisu rijesili problem. Ja sam i sa servisom u Modrici imao negativno iskustvo, platio cijenu novog dijela a oni samo ocistili stari dio koji je bio u kvaru i naravno nisu rijesili problem.

To bi tako bilo najkorektnije, da se prije bilo kakve intervencije, po defaultu pruzi mogucnost da klijent ne plati ako zamjena dijela ne dovede do rjesenja problema. Eto ti FAP prvi, milion problemcica moze biti a jedna te ista greska "Antipollution fault". I serviser odmah oshine po najskupljem, "treba zamijenit FAP". Neko naivan pristane i pusne 1500KM a ono recimo kvar do nekog senzora na fapu i slicno.
Odgovori

Natrag na “Servis”