molim za pomoc
- svirexx
- Početnik
- Postovi: 14
- Pridružen/a: 26. lis 2015, 15:26
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: peugeot 206, GOLF mk5
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
molim za pomoc
Imam vise pitanja i mozda ce zvucati bezveze... Treba mi par savjeta jer sam za pezoe neznalac a od nedavno je jedna 206 u mom vlasnistvu. Naravno auto sam poslije kupnje odvezao majstoru koji ga je detaljno pregledao i ustanovio da nema veliki kvarova po pitanju ovjesa i motora i da se nemora odma popravljati.
Primjetio sam da mi prednji lijevi tocak ima malo lufta i i da osjetim lupkanja u prednjem trapu.
Jel uzrok tome lafete i krajnica koja je majstor ustanovio da su lose ali da nema potrebe ih jos mjenjati.
Zadnji desni tocak je blago nakrivljen jel treba brzo raditi reparaciju torzije ili se moze cekati dok nepocne lupati?
Kako se mjenja rucica mjenjaca i pasu li ove sa pik-a od pezoa 307?
Sta ukljucuje mali servis tj. sta zamjeniti uz ulje i filter i koje ulje ide u p 206 1.4 benzin i cijena neka uokvirno?
Primjetim da mi je saltanje brzina malo bucno...sta bi mogao biti uzrok tome, i treba li se mjenjati ulje u mjenjacu?
Primjetio sam da mi prednji lijevi tocak ima malo lufta i i da osjetim lupkanja u prednjem trapu.
Jel uzrok tome lafete i krajnica koja je majstor ustanovio da su lose ali da nema potrebe ih jos mjenjati.
Zadnji desni tocak je blago nakrivljen jel treba brzo raditi reparaciju torzije ili se moze cekati dok nepocne lupati?
Kako se mjenja rucica mjenjaca i pasu li ove sa pik-a od pezoa 307?
Sta ukljucuje mali servis tj. sta zamjeniti uz ulje i filter i koje ulje ide u p 206 1.4 benzin i cijena neka uokvirno?
Primjetim da mi je saltanje brzina malo bucno...sta bi mogao biti uzrok tome, i treba li se mjenjati ulje u mjenjacu?
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: molim za pomoc
Evo ovako da krenemo redom:
1. To naprijed je spona i to ti je bolje da zamjeniš što prije, pošto mu često stradaju, a nije puno skupa nekih 30km. Osjeti se blago lupkanje kad smotaš puni.
2.Radi što prije torziju da ti ne bi pojela ruku kao što se meni desilo. Ležaj je bio skroz podrobljen i onda je počelo da je troši toliko da je novi ležaj ispadao. Kod mene nisu točkovi išli u minus ali sam izgubio visinu.
3.Ja mjenjam na godinu dana ili 10000km i sipam Total 5W-40, ako imaš više kilometara onda 10W-40.
Mjenjaš još filter ulja, filter vazduha, filter kilme na svake tri godine, svjećice svakih 30000km.
1. To naprijed je spona i to ti je bolje da zamjeniš što prije, pošto mu često stradaju, a nije puno skupa nekih 30km. Osjeti se blago lupkanje kad smotaš puni.
2.Radi što prije torziju da ti ne bi pojela ruku kao što se meni desilo. Ležaj je bio skroz podrobljen i onda je počelo da je troši toliko da je novi ležaj ispadao. Kod mene nisu točkovi išli u minus ali sam izgubio visinu.
3.Ja mjenjam na godinu dana ili 10000km i sipam Total 5W-40, ako imaš više kilometara onda 10W-40.
Mjenjaš još filter ulja, filter vazduha, filter kilme na svake tri godine, svjećice svakih 30000km.
Clapton is God!
- svirexx
- Početnik
- Postovi: 14
- Pridružen/a: 26. lis 2015, 15:26
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: peugeot 206, GOLF mk5
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: molim za pomoc
Hvala eto vidis novi kvar... Planiram uraditi sutra mali servis i tu sponu cu zamjeniti, veliki servis je kao navodno uradjen. Autom ne prelazim puno jer je kupljeno samo za kratke relacije ali cu planirati ubrzo rjesiti i ostale kvarove.
Ako ima neko jos kakvi savjeta...
Ako ima neko jos kakvi savjeta...
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: molim za pomoc
Iskreno ništa, nego vidim da sam zaboravio za menjač, zna ponekad da gubi ulje u mjenjacu, ode dihtung koji mjenjas kad budeš kvacilo radio, pa je zato bucniji. Samo dospes i to bi trebalo da je to
Clapton is God!
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: molim za pomoc
@ElComandante91: ako si pod dihtungom mislio na semeging a sigurno jesi onda nek mu majstor to pogleda sto prije i vidi curi li gdje okolo ulje
, i ja sam tako odgadjao do kvacila pa kad smo to mijenjali vidjeli smo da je pola unutrasnje gume bukvalno puklo i ulje tu izaslo nekad i prije nego je auto doslo kod mene, od kako sam kupio auto se prijmetilo da malo bali na semeringu ali sve sam kontao nije puno i et skoro 2.5 gopdine vozao sa puno manje od pola ulja od propisanog u mjenjacu i sad kad sam dosuo boga molim da se za to sve vrijeme nije unutra sta pofino izhabalo pa da i mjenjac ne moram mijenjati
cijena tog semeringa je sitnica, haman 10-15 KM, ali je zato cijena zamjene zara

cijena tog semeringa je sitnica, haman 10-15 KM, ali je zato cijena zamjene zara
- svirexx
- Početnik
- Postovi: 14
- Pridružen/a: 26. lis 2015, 15:26
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: peugeot 206, GOLF mk5
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: molim za pomoc
Moram i to provjeriti jer mi malo ima balavo i neki je semering stradao...ali se nesjecam da mi je rekao koji.
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: molim za pomoc
Jeste semering je u pitanju, ali se baš ne isplati skidati samo zbog njega, ja sam kod sebe dosuo 2decilitra ulja toliko je falilo.
Clapton is God!
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: molim za pomoc
zato sam i rekao da je dio jeftin a zamjena skupa
sad ne razumijem se nesto plaho sta se u autu nalazi ispod oko mjenjaca, poluosovina (valjda ih ima dvije
) ali znam da mi je receno da je sreca pa je problem sa suvozaceve strane i nisu nesto plaho morali skidati da ga zamjene, izvukli su poluozovinu tako sto su samo skinuli gumu, odvrnuli stabilizator i komplet onaj hepek sa gdje ide guma pomakli u stranu tako da je poluosovina mogla izaci van
sad ne razumijem se nesto plaho sta se u autu nalazi ispod oko mjenjaca, poluosovina (valjda ih ima dvije

- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6106
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 748 puta
- pohvaljen: 388 puta
-
Re: molim za pomoc
Sto prije ovo odradi dok nije vise krenulo, kao sto ti je Komadant objasnio. Potrebno je samo zamjeniti lezaj koji kosta nepunih 40km u auto dijelovima i opet ces biti miran par god. Ne treba se skidati komplet most, vec samo desna strana da se izvuce, zamjeni se taj lezaj i to je to.svirexx je napisao/la:Imam vise pitanja i mozda ce zvucati bezveze... Treba mi par savjeta jer sam za pezoe neznalac a od nedavno je jedna 206 u mom vlasnistvu. Naravno auto sam poslije kupnje odvezao majstoru koji ga je detaljno pregledao i ustanovio da nema veliki kvarova po pitanju ovjesa i motora i da se nemora odma popravljati.
Primjetio sam da mi prednji lijevi tocak ima malo lufta i i da osjetim lupkanja u prednjem trapu.
Jel uzrok tome lafete i krajnica koja je majstor ustanovio da su lose ali da nema potrebe ih jos mjenjati.
Zadnji desni tocak je blago nakrivljen jel treba brzo raditi reparaciju torzije ili se moze cekati dok nepocne lupati?
Kako se mjenja rucica mjenjaca i pasu li ove sa pik-a od pezoa 307?
Sta ukljucuje mali servis tj. sta zamjeniti uz ulje i filter i koje ulje ide u p 206 1.4 benzin i cijena neka uokvirno?
Primjetim da mi je saltanje brzina malo bucno...sta bi mogao biti uzrok tome, i treba li se mjenjati ulje u mjenjacu?

- svirexx
- Početnik
- Postovi: 14
- Pridružen/a: 26. lis 2015, 15:26
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: peugeot 206, GOLF mk5
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: molim za pomoc
Zamjenjeno ulje, filter zracni, filter kabine, uljni, samo me jos zanima filter goriva gdje se nalazi i jel ga potrebno mjenjati? I sta sam primjetio od kad je auto kod mene da nekad u voznji kad pritisnem kvacilo npr. prilikom zaustavljanja auto se ugasi bez obzira bio hladan ili zagrijan?!
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: molim za pomoc
Moj ti je savjet za torziju kad budeš radio da promjeniš i lijevu i desnu stranu.
Clapton is God!
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: molim za pomoc
moj kad se gasio tako pri usporavanju i pritisku kvacila bio je problem u klapni gasa, e sad moze biti da je ista samo zaprljana i onda investicija nije velika ocistiti je a moze biti da joj je nesto crklo pa se mora mijenjati i onda je pofina investicijasvirexx je napisao/la:Zamjenjeno ulje, filter zracni, filter kabine, uljni, samo me jos zanima filter goriva gdje se nalazi i jel ga potrebno mjenjati? I sta sam primjetio od kad je auto kod mene da nekad u voznji kad pritisnem kvacilo npr. prilikom zaustavljanja auto se ugasi bez obzira bio hladan ili zagrijan?!
a sto se filtera goriva tice mozda ga imas a mozda nemas zavisno u koju je drzavu auto iz fabrike otislo, mada vjerovatno ti je onaj kao lifetime filter koji se nalazi u sklopu rezervuara i on se ne mijenja

- svirexx
- Početnik
- Postovi: 14
- Pridružen/a: 26. lis 2015, 15:26
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: peugeot 206, GOLF mk5
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: molim za pomoc
I namjeravao sam i planiram ubrzo uraditi zadnji most i zamjeniti i osovine i lezajeve i dogovoreno za zamjenu krajnica i prednje lafete.ElComandante91 je napisao/la:Moj ti je savjet za torziju kad budeš radio da promjeniš i lijevu i desnu stranu.
@ anel007 - ovaj me problem nervirao na svakom benzincu kojeg sam imao i svaki put razlicito ili svjecice, bobina... Krenucu od klapne pa cemo vidjeti, a pitam za filter da li postoji jer ako ima i on vjerovatno zna biti uzrok.
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: molim za pomoc
ne znam meni je ovo prvo auto pa ti ne mogu reci kako je na drugim benzincima, uglavnom probleme sa klapnom ces najjednostavnije provjeriti prateci kako se ponasa kazaljka obrtaja pri pritisku kvacila, nebi ni u kom slucaju obrtaji smjeli da padnu ispod nekih 700-800 rpm a kod mene se desavalo da docu na 200-300 pa ih onda vraca i normalizuje a kad ne vrati samo padnu na 0 i auto se ugasi jer zatvori klapnu komplet i motor ne dobija zrak, elem dobar majstor bi to mogao vrlo lako testirati
a za flter ti zavisi gdje se auto inicijalno prodavalo i kakav je kvalitet goriva u toj zemlji, moje je iz fabrike islo u italiju i nije dolazilo sa zamjenskim filterom goriva, vjerovatno je i ta 206-ica auto iz uvoza (svabija, svica, holandija) pa ni ona nema filter goriva
a za flter ti zavisi gdje se auto inicijalno prodavalo i kakav je kvalitet goriva u toj zemlji, moje je iz fabrike islo u italiju i nije dolazilo sa zamjenskim filterom goriva, vjerovatno je i ta 206-ica auto iz uvoza (svabija, svica, holandija) pa ni ona nema filter goriva
-
- VIP Član
- Postovi: 1204
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:02
- Lokacija: Zavidovici
- Vozim: Peugeot 307, audi a6 4f 3.0 tdi
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 18 puta
-
Re: molim za pomoc
Slazem se za torziju, odmah rjesaji sve. Moj ti je prijedlog da uradis kao i ja sto sam, bar ako mislis zadrzavati auto, za razliku od mene , jer sam ja svog prodao, ali sam buducem vlasniku rijesio problem za vijek vjekova. Ovi lezajevi iz autodijelova ce se olet pohabat, lezaj kao lezaj, svaki se trosi. Meni je tokar napravio sve od mesinga, a kostalo me 50-60km, majstor ruke 100 i eto ga, novi auto, s dugotrajno rjesenim problemom