Prednosti ovoga su: bolja osvjetljenost na dugima, na kratkima je razlika ogromna, puno ljepsi je snop svjetlosti,a i dosta ljepse izgledaju ovi kristalni.
Nisam nesto puno slikao dok sam radio jer je bilo vec kasno, ali najbitnije je tu.
Farovi stari i novi:

Samo skidanje i vracanje farova je vrlo lako na 206 potrebno je skinuti samo ovaj dio iznad prednjeg branika.
Prvo se tu nalaze 4 cepa koja se vrlo lako skinu, ove cepove je lakse skinuti malo sirim alatom ili nozicem nego sarafcigerom:

Zatim je potrebno skinuti dva toreks sarafa sa svake strane, ako nemate toreks moze i sarafciger odgovarajuce sirine:

Sada mozete skloniti ovaj dio i preci na same farove. Farove drze tri sarafa, prvi je na sredini fara (desetka kljuc su svi) :

Drugi saraf je na na gornjem cosku fara malo zavucen, sa desne strane se vidi dok sa lijeve se nalazi guma koja ga prekriva koju drzi jedan cep isti kao ona 4 na pocetku samo malo manji (barem kod mene je guma tu preko):

I jos je potrebno odvrnuti posljednji saraf koji se nalazi na donjem dijelu fara ispod ove plastike koju smo skinuli:

Sada mozete izvaditi farove, naravno prije toga izvuci ih malo i izvaditi konektore.
Nazalost ovaj dio nisam slikao, ali postoje 4 konektora na starom faru, jedan skroz naprijed za zmigavac, drugi skroz nazad za poziciju, jedan ispod za motoric i posljednji za na sredini za sama svijetla.
Svi konektori imaju metalnu zabicu koja se samo izvuce najbolje klijestima:

Napokon oba fara izvucena i tada primjetim da mi ventilator nesto stoji ukoso kad ono fali drugi saraf skroz

Stvarno nisam mogao da vjerujem, znaci ventilator se moze pomjerati vrlo lako sigurno nekih 5cm, ne znam koja je budala ovo izvadila ili zaboravila ali ja sam stavio drugi i mirna bosna.
Evo kako izgleda bez farova:

Prelazimo na malo tezi dio, pogotovo za one kojima lemljenje bas i ne ide. Sreca pa ja imam El. Ing. parekselans.

Nisam slikao kako izgledaju farovi sa zadnje strane, ali vjerujem da cete se snaci.
Na starom faru imamo samo jedan konektor za sijalicu koji ide u nju direktno, dok kod ovih novih je takodjer jedan za obe sijalice ali drugaciji.
Znaci stari konektor otvorimo tako da dvije zabice sa strana jednostavno izvratimo prema vani:

I otvorimo konektor:

Potrebno je izvaditi zice iz starog konektora, to uradimo tako sto pritisnemo sarafcigerom "jezicak" i izvucemo zicu:

Sada sa novog fara skinemo konektor za sijalice, konektori bi trebali obicno da dodju sa nijma odrezani, ovaj je za sijalice:

Zice kako sa novog tako i starog konektora obavezno malo ocistiti lemilicom:


Sada na samo lemljenje, primjecujemo da su zice iste boje tako da ih tako trebate i lemiti, prvo cemo zalemiti ove dvije "zive" zice:

Moramo svaku "zivu" posebno izolovati kada je zalemimo ali ne rezati izolir traku kada prvu zamotamu, nego kada drugu zalemimo onda i nju zamotati pa tek onda odrezati:

Drugu zalemimo i nju zamotamo pa odrezemo:

I jos samo masu zalemimo i zamotamo.
Ostali konektori su na istom mjestu kao i na starom faru. Prije nego sto vratimo sve treba isprobati da li smo dobro zalemili, kao i provjeriti ostale sijalice da nije neka neispravna i po potrebi zamijeniti. Ako je jedna sijalica kratka ili duga otisla bolje je zamijeniti u paru.
Kada se uvjerimo da sve radi vratimo sve konektore i vratimo sve kako smo i skinuli.
Rezultat je odlican, osvjetljenost kao i izgled.

Prije:

Poslije:

