Danas kod majstora proveo 4 dobra sata. Čovjek mi reče da nije pomiješao ulje i vodu. Nema potrebe za mijenjanjem dihtunga glave/ravnjanjem
Ja ga pitam otkud crnilo po boci rashladne tecnosti, kaze on meni od antifriza kako ga ja skonta

te da to crnilo nije ulje/antifriz. Isprao mi je bocu od rashladne tecnosti te mi rekao da je sve OK. Ni traga od ulja.

Zamjenio mi je čep od rashladne tecnosti posto mi je rekao da je pustalo na njemu (12 KM).
Medjutim, sada kada normalno vozim temperatura je OK (80-90 C), ali cim dodjem do brda dize je brze. Sad ne znam ima li kakve veze ovo vrijeme (temperetaure su haus) pa slabije obara/brze se grije motor ili

Medjutim primjetio sam kada sam dosao kuci da mi je se nivo tekucine u boci povecao iznad maksimuma puzz Primjetio sam takodjer da mi crijeva vise nisu tvrda.
Strada mi i senzor ABS/ESP-a kada sam se vracao od majstora. Samo mi izbaci ESP/ABS fault (zadnji lijevi pokaza na dijagnostici).

Crijevo je bar po meni normalno. Nema pritiska.

Kada sam parkirao auto u garazu, ovako je izgledalo stanje rashladne tecnosti

Ovako mi je izgledala temperatura na ravnom, normalna voznja.

Ova temperatura mi je bila kada sam isao uz brdo. Cim sam zavrsio sa voznjom uz brdo temperatura je pocela da opada.
Ne znam da li je normalno da temperatura ide preko 90 (kao sto je na zadnjoj slici) ?!