Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Malo bizuterije za ljeta pa da vidimo koliko ce prezivjeti prije sljedece kradje, vrata jos uvijek nisu iste boje, limara kojeg god pitam traze hiljadarku da opeglaju prag kod tocka tako da cekam povoljniju uslugu ili bingo, sta prvo dodje
milos_je je napisao/la: ↑13. svi 2022, 19:22
Nista bez neki "safety device" da ugradis na njih, pusti struju kroz ratkapne.
Umjesto plasticnih vezica sveži čeličnom sajlom(divajcom) da se bar namuči
Uzas cime se bave ljudi za 20€
Jos uvijek sam fasciniran kako su poskidali ratkape sa citavog parkinga kao neka ratkapa mafija, da kradja nije iritantno sitnicava bila bi krajnje komicna
Moje licno iskustvo je malo drugacije, izmedju mog malog rodnog grada i Sarajeva vlada velika razlika u tretmanu kupca/musterije.
Recimo, u Sarajevu mi nisu uopce pogledali auto glede limarije nego su samo genericno lupali cijene da me otjeraju i to je bilo jasno kao dan nakon par upita koji su zavrsili sa *filmsko stavljanje ruke na rame* i "nemoj ulagati u staro auto, ne vrijedi". Na papiru je to istina ali u realnosti sam bio spreman platiti cijenu ali to lupanje cijena potom ismijavanje jer ulazem u "staro i bezvrijedno" auto stvarno ne mogu da podrzim svojim novcem ma koliko god mi zelja bila da ga "popravim" (iako je sasvim ispravan i prezadovoljan sam za ove godine sto se vozim u njemu).
Za isti upit u svom mjestu sam dobio ponudu od 800KM u koju ukljucuje potpuno lakiranje jer je manje auto, nije bila preporuka niti me poznaje majstor ali je bar pregledao auto i sve sitne plastike i stvari nabrojao onako kako bi neko trebao da uradi u tom poslu. Da budemo realni, kako ni u tom malom mjestu tako ni u Sarajevu niti jednom od tih majstora red auta za popravke/lakiranje nije bio mali.
Znam da je razlika u zivotu, cijenama i sl izmedju veceg i manjeg mjesta ali je vidna bahatost, smatram se sretnim sto sam nasao Ceru i kompaniju za odrzavanje jer u protivnom bih radije se na biciklu vozio nego da me boli glava od stalne bahatosti i potencijalnih podvala. Jedino sa mladjom rajom se nekako moze dogovoriti za bilo sta, sa starosjediocima bas i ne. Zao mi je ako se neko nadje uvrijedjenim ali tako je kako je, moja iskustva su vecinom negativna.
Zavisi koliko koji majstori imaju posla.Oni koji imaju više posla i mušterije su im ljudi iz inostranstva, isti koji koriste priliku kada dođu da nešto poprave na autu i ne pitaju za cijenu, ti majstori neće da gube vrijeme na auta gdje moraju rezati, ravnati, brusiti, ispravljati, variti, ...Znam takve majstore.Ali znam i one "manje" što rade pošteno i veoma pristojnih cijena za naše uslove , manje imaju posla, ne primaju sledeće auto dok ne završe prethodni.
Dobra vecina je zainteresirana za brzu lovu u sto vecoj kolicini sto je sasvim normalno, nema tu nista cudno i to je ok, licno cijenim vise kad mi kaze majstor da ne moze stici ili sl nego citav cirkus stvari u nadi da sam odustanem, pomalo smijesno
Ako hoćeš, pitam ti ja mog komšiju lakirera koliko bi bilo da se uradi. Samo mi detaljno uslikaj šta bi sve trebalo. Mlađi momak, odlično radi, ja samo kod njega vozim kad treba nešto. Meni do sad nikad nije lupao cjene, ono, normalne su koliko toliko.
mara- je napisao/la: ↑15. svi 2022, 20:49
Ako hoćeš, pitam ti ja mog komšiju lakirera koliko bi bilo da se uradi. Samo mi detaljno uslikaj šta bi sve trebalo. Mlađi momak, odlično radi, ja samo kod njega vozim kad treba nešto. Meni do sad nikad nije lupao cjene, ono, normalne su koliko toliko.
Moze ako je blizu Sarajeva, sto se tice slika doslovno slika iznad sa vratima i ostecenjem na pragu, ima malo udubljenje na krovu i plasticne lajsne na vratima su na zadnjoj nozi ali to nije toliko bitno, volio bih da sastavim boju vrata sa ostatkom i ispravim prag kao minimum, eto toliko, ako moze naravno.