Problem sa rashladnom tečnosti
- LosChe
- Početnik
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 05. stu 2022, 14:17
- Lokacija: Fazlić
- Vozim: 206
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Problem sa rashladnom tečnosti
Pozdrav svima..možda je neko imao slično iskustvo pa da pokušam naci rješenje. Naime, imam 307 HDi i u zadnje vrijeme problem sa rashladnom tečnosti. Prije mjesec dana čep na bloku motora (tako mi majstor reče) odvrnuo se i iscurila mi sva tekućina. On je to sredio, a u cijelom sistemu imam dosta taloga i prljavštine, jer je prijašnji vlasnik sipao običnu vodu pa se valjda svega nakupilo. To liči u boci kao blato. On je tad mi preporučio ispiranje cijelog sustava i da na novo se naspe antifirz. Tad kada mi je radio auto nasuta je obična voda i od tad imam problem da svaki drugi dan moram doljevati po otprilike 300ml. Zanima me sad, da li to ispari ili je u pitanju šta drugo?
- LosChe
- Početnik
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 05. stu 2022, 14:17
- Lokacija: Fazlić
- Vozim: 206
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Problem sa rashladnom tečnosti
Hvala na odgovoru.
Da dodam da drugih problema nemam. Ne diže temperaturu, normalno vuče i nisam primijetio da je pomiješano ulje i voda.
Da dodam da drugih problema nemam. Ne diže temperaturu, normalno vuče i nisam primijetio da je pomiješano ulje i voda.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6023
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 721 put
- pohvaljen: 371 put
Re: Problem sa rashladnom tečnosti
Prvo treba provjeriti je li sistem pravilno ozracen. Ako nije, normalno je da ti s vremena na vrijeme povuce malo vode. Znaci, nadjes gdje se nalaze ovi kao ventili za ozracivanje kao sa slike (najcesce budu ovako na nekom crijevu ili pored terostrata negdje) i potrebno je da na svakom od njih tece voda kad auto postigne radnu temperaturu.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6023
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 721 put
- pohvaljen: 371 put
Re: Problem sa rashladnom tečnosti
Jeste sitne, ali ako vraca vodu i kuva onda je dihtung glave kao sto rece @Sasa D.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6023
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 721 put
- pohvaljen: 371 put
Re: Problem sa rashladnom tečnosti
Nije to nista, to je malo vjerovatno od povrata u posudu. Nego gledaj ovo da isperes, ovo ti je previse zaprljano.
- LosChe
- Početnik
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 05. stu 2022, 14:17
- Lokacija: Fazlić
- Vozim: 206
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Problem sa rashladnom tečnosti
Hvala puno na odgovoru. Na nekim fb grupama oko automehanike su na osnovu ovog napisali da mi od motora bukvalno nema ništa. Znam da moram isprati to cu ove sedmice raditi.
-
- VIP Član
- Postovi: 835
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 30 puta
- pohvaljen: 128 puta
Re: Problem sa rashladnom tečnosti
Moj drugar je imao takav problem i tečnost mu je bila boje rđe slična kao i kod tebe. Mijenjao čep posude, ispitivali sve živo i na kraju bio dihtung glave. Zato sam odma napisao da je dihtung. Daj Bože da nije.
- LosChe
- Početnik
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 05. stu 2022, 14:17
- Lokacija: Fazlić
- Vozim: 206
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Problem sa rashladnom tečnosti
Otici cu malo stručnijem mehaničaru da pogleda da li je i to u pitanju. Zna li ko otprilike koliko se kreće zamjena dihtunga?
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6023
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 721 put
- pohvaljen: 371 put
Re: Problem sa rashladnom tečnosti
Pa ispiranje se podrazumijeva i da se ovo sve fino sredi, ozraci sistem i onda se vidi kako se ponasa auto. Ako se tada pregrijava i izbacuje vodu na posudu ili ako mijesa ulje i vodu, to su onda znaci da je dihtung otisao.
Kod skidanja glave treba obratiti paznju na stanje same glave. Treba neko strucan da je pregleda i vidi da nema gdje kakvih sitnih pukotina, a trebalo bi je odnijeti i na ravnanje. Takodje moras vidjeti sta ces i sa setom zupcastog, jer ako je davno mijenjan to se vise ne vraca na auto, jednostavno se ne isplati da tada sve ne promjenis. Ako je promjenjen prije npr. 20 - 30K onda promjenis samo kais.
Tu je jos i zamjena gumica ventila, nova rashladna tecnost i jos par sitnih stvari po potrebi, ali to ce ti majstor sve fino objasniti.
Kod skidanja glave treba obratiti paznju na stanje same glave. Treba neko strucan da je pregleda i vidi da nema gdje kakvih sitnih pukotina, a trebalo bi je odnijeti i na ravnanje. Takodje moras vidjeti sta ces i sa setom zupcastog, jer ako je davno mijenjan to se vise ne vraca na auto, jednostavno se ne isplati da tada sve ne promjenis. Ako je promjenjen prije npr. 20 - 30K onda promjenis samo kais.
Tu je jos i zamjena gumica ventila, nova rashladna tecnost i jos par sitnih stvari po potrebi, ali to ce ti majstor sve fino objasniti.