Posto se radi o aftermarket farovima (nazalost, koji se meni bas i ne svidjaju), postupak rastavljanja i nije bio bas nesto pretjerano tezak. Potrebno je prvo far ravnomjerno zagrijati industrijskim fenom po sastavu i onda uz malo alata i dosta zivaca poceti odlijepljivati vanjski dio od kucista. Ja sam koristio obicni tanki sarafciger.
Rastavljen far:



Onda sam sjajni dio cisto preletio spuzvom i vodom, cisto da matira:

Zatim zastita, pa prajmer:

Kazu da se moze i bez prajmera, ali ja sam ga stavio za svaki slucaj, jer mi je bio pri ruci a i da se poslije ne bi gulio mat.
Na kraju crni mat:


Nakon susenja, obrnuto postupak.. posto je spoj fara bio spojen kao nekom zivom gumom, odlucio sam istu vratiti jer i ovako dobro diftuje.
Zagrijao sam kuciste fara fenom (zivu gumu) i u njega utopio 'staklo'.
Na kraju konacan izgled:

Bice jos slika kad predstavim auto. Toliko za sada

Sent from my SM-G900F using Tapatalk