

Ukljuceno je:
Set zubcastog remena,
Vodena pumpa,
Spaneri,
Mikro remen,
i naravno "ruke"


Za sta je servisni interval 240 000km?mara- je napisao/la: Servisni interval je zapravo 240.000 km
Ti prijatelju onda ocigledno zivis u zabludi. Jer je tebi glupost i cisto uzimanje para to sto ti iskusno lice daje brizan savjet, pod ovime ne mislim samo na majstora u ovlastenom servisu. Npr. sva vozila koja sam posjedovao sam vecinom odrzavao kod privatnog majstora, koji mi je inace tetak, i on me je uvijek isto savjetovao i znam da me ne bi slagao ili zakinuo. A radi se o vrlo dobrom i iskusnom majstoru. Namjerno sam naglasio ono, "imalo ozbiljnog" majstora jer ko imalo odgovorno razmislja o svom vozilu nece nikada cekati zadnji tren sa bilo kojim dijelom za mijenjanje a posebno ne sa remenom, jer ocigledno nisi svjestan tezine defekta koji nosi pucanje istog. Ne kazem da bih ga ja promijenio na 130kkm ali bih ga definitivno dao na pregled. Sto se tice dijelova, ja sam samo napisao ono sto su oni tvrdili u servisu za svoje dijelove. Ko je njima dobavljac dijelova i gdje se oni proizvode je u krajnjem slucaju ipak samo njima poznanica, a na ambalazi moze pisati sta god hoce. Ako si ikada isao u trgovinu auto dijelova, mogao si cuti kako uvijek iams vise vrsta istih dijelova u ponudi. tako npr. imas zamjenske-jeftinije i "originalne"-skuplje dijelove. U biti se svodi na isto samo te ogule sa tim kvazi "originalnim" sto u velikoj mjeri ne mora znaciti da je ista kvalitetniji, u sto sam se i sam licno vise puta uvjerio da nisu. Zivimo u svijetu copy/paste, gdje mali Kinez napravi sta god pozelis za male pare. A posebno mi kao zemlja u tranziciji smo podobna sredina za plasranje istih. Ja sam iznio svoj stav o tome da ja ne vjerujem mnogo u sve sto kazu, jer da je tako ne bi postojala jeftina radna snaga. A sto se mene tice, ti svoje auto mozes voziti i 300.000 do sljedeceg servisa, do tebe je. To gdje si ti cuo da je interval zamjene 240 kkm ja stvarno ne znammara- je napisao/la:To se ne bih složio, to uopšte nije znak ozbiljnosti majstora nego način da ti uzme još para češćom zamjenom. Servisni interval je zapravo 240.000 km, a taj od 180.000 je za teške uslove, tipa taksi, autoškola. A ni to ti ništa ne znači za dijelove što si rekao, jer ih ne pravi Peugeot nego neko drugi sa kim dogovore, tako da je logično da ćeš opet dobiti originalne dijelove u ovlaštenom servisu. Naravno, ti radi po svom, ja neću pipnuti ništa prije novih 180.000 ili 10 godina jer je i to 60.000 km ranije od propisanog, a nije mi auto pod teškim uslovima vožnje.
Mozda za motore koji imaju lanac a na one sa zupcastim kaisem cisto sumnjam; uostalom 10 god kais da stoji na polici ima da propadne a ne da se eksploatise svakodnevno puzzmara- je napisao/la:Za nove HDI motore, veliki servis se radi svakih 240.000km kada su u pitanju lakši uslovi ili 180.000 teži uslovi ili 10 godina, šta prije dođe, mislim da to ide tek kada je uveden 1.6HDI, znači od 2004. god.
Sve je to uredu druze, i jasno ko' dan na slici iz Autodat-e tako stoji, al' hajde mi iskreno i ozbiljno reci kome je remen ikada toliko presao?? Tu neku brojku od 360 kkm koja je navedena na drugoj slici. Svaki majstor zna za Autodatu i svi je koriste, ali upravo to o cemu ti pricas se dovodi u pitanje. Koliko je to sto je u "teoriji" realno ostvarivo u stvarnosti? Jasno je i to da je navedena i neka preporucena ili minimalna kilometraza kao interval, kao i maksimalna moguca. Mislim nema potrebe da se ubjedjujemo, to su servisi koji se svakodnevno provode i svakodnevno nekome pukne remen bez obzira na interval. Ja pricam o jednoj vrlo prostoj stvari, i kazem da je po mom misljenju "bolje sprijeciti nego lijeciti", o tome se radi. A svakome ostaje na vlastitom izboru da radi po svome i vodi se po vlastitom misljenju. Sve su to potrosni materijali i mislim da ne postoji neko 100% pravilo koje kaze ovoliko ce izdrati a ovoliko ne. I kao prvo, ili nisi shvatio poentu ove moje teme il ista vec. Ja sam ovdje iznio informacije koje sam dobio u ovlstenom servisu gdje namjeravam odraditi servis, i iznio razloge zbog kojih bih povjerenje dao upravo tom servisu. A sto se tice samih dijelova, sve sto sam napisao jeste ono sto je meni receno u servisu. Ne kazem ja da je njima u Peugeot servisu namjera da nam svima popucaju remenovi ali po tvojoj prici je njima u Peugeotu cilja da nas sto vise "oporezuju", slazu i da im budemo sto cesce musterije pa sami svoje dijelove "blate" i smanjuju intervale za servis. Znaci, dijelovi su im originalni i kvalitetnije neces naci ali su im uposlenici "pokvareni"? Jbg drug, dok ih hvalis, u isto ih vrijeme i blatis, odluci se.mara- je napisao/la:Ljudi moji, svugdje ista priča. Radite kako hoćete. Ja taj interval nisam izmislio, nego je to Peugeot odredio. Što je teško pomisliti da je zupčasti remen napredovao?
Ako ne vjerujete meni, pogledajte u AutoData. Ako još malo potražite, recimo taj najnovi TDI nema preporuku da se ikako mijenja zupčasti remen. Uostalom, evo vam slika iz AutoData.
Dino, ne znam ti da je kako iskusan majstor, on nije upućen. Dakle, fabrika koja je proizvela auto kaže da je taj interval, a meni će sada neki lokalni majstor iz Bosne reći, e nije tako? Budimo ozbiljni. I smatraš da su kvazi originalni dijelovi u ovlaštenom? Što li je onda ovlašteni i ko li ga je ovlastio? Misliš da se Peugeot igra sa ovlaštenim servisima i onako ih bira? Šta misliš što su svi pogubili licence u Sarajevu osim Bloka? Što onda kupuješ djelove u ovlaštenom, idi onda u Motoreks i stavi djelove koje ti oni nabave.
I uopšte ja druže ne živim u zabludi, prije će biti da ti živiš jer smatraš da ti majstor misli dobro, možda ti je tetak izuzetak, ali očigledno nije dovoljno informisan kada su u pitanju intervali servisa, jer svi oni žive u 90-im u glavi i po njima ništa ne napreduje. A znam ja dobro šta se desi kada pukne remen, ali po tebi ispade da je namjera Peugeota da nam svima popucaju remenovi jer su preporučili taj interval.