sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la dino »

Da izložim jedan problem koji sam privremeno otklonio (ne popravio), a javio se prošle jeseni kada je pala temp. vanjskog zraka ispod 15°C. Imam osjećaj da su mnogi imali problem i pisali na drugim forumima, ali nisu dobili tačan odgovor.
Naime: Hladan auto upalim, vani ispod 15°C, temp. tečnosti zakovana ispod 60°C, krenem i ubrzavam, a ono oko 2000 o/min neće dalje i osjeti se da udara nešto u sistemu usisnog zraka (ko´ da pijetao krilima klepeće). Nema snage da povuče i još kada moram uzbrdo, živa muka. Nađem na netu blankiranje vakum ventila "usisne klapne" i to uradim šarafom-nema više problema. Tokom ljeta sam izvadio vijak i normalno vratio crijevo u ventil-radi OK. Dalje eksperimentišući i tražeći ustanovim da se klapna zatvara kada je hladan motor (nije se to javljalo prošlih godina) otprilike oko 10-20 sek. Kod mene sada treba oko 5-10 min. da se ugrije motor/rashl. tečnost da bi se klapna otvorila. Provjerio sve el. vakum ventile, crijeva vakuma, probao vakum pumpom-otvara. Ostala mi je alternativa čišćenja EGR-a ili provjera termosondi/termostata. Dijagnostika ništa ne pokazuje, a parametre bi trebao neko znati da očita. Čini mi se da je ovo puno posla, a malo para. Ovo ću probati u skorije vrijeme pa ću vidjeti šta je (naručio sam dijagnostiku).
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 749 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la Avicii »

Ako budes bilo sta radio, nadam se da ti nece biti problem da nas pocastis slikama ;)
Malo mi nije jasno ovo za ovaj vakum ventil :think: Ako si ga samo zablindirao, da nije negdje samo crijevo probijeno pa pusta? Evo sad se ne mogu tacno sjetiti kako ono sve izgleda ali propraticu to sutra. Sigurno bi mu dobro doslo ciscenje EGR-a, kao i svih vakum ventila, MAP i MAF senzora, interkulera.. :ok:
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la dino »

Ja sam do u detalje analizirao vakum sisteme. To su posebni elementi koji kod moga PGT-a nemaju ni jedan el. element, izuzev el. ventila koji otvaraju i propuštaju vakum prema turbini, egr-u, leptiru i još jednom temp. leptiru. Ovim vakumima upravlja komp. i samo mehanički se može utvrditi da li rade (otvaraju). Može i dijagnostikom prema parametrima zraka na MAF-u, EGR-u,... Malo je teško doći do EGR-a jer je iza motora prema kabini i mora se nosač popustiti da se motor povuče. Vakum drži zatvoren leptir, a ja sam izvadio crijevo dovoda iz el. ventila i zatvorio crijevo vijkom da ne gubi vakum. Tako je leptir otvoren jer ga vakum ne povlači. Sada je to problem pravljenja smješe zraka iz MAF-a i recirkuliranog iz EGR-a, jer on treba da bude pravilan da bi komp. upravljao dobrim sagorijevanjem. Zbog ovoga se dešavaju detonacije i nema dovoljno snage auto pa mnogi kažu da radi kao "golf-2". Ja ću svakako to slikati i podijeliti i sa vama.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 749 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la Avicii »

Ok ok, jasno mi je sta i kako.. nego ne mogu sad ovako napamet da povezem dok to ne vidim danas sve uzivo. Da li ti mislis da bi to sve super funkcionisalo, tj. ne bi morao zablindirati to crijevo el ventila, kada bi ocistio EGR i ove ostale dijelove sto sam naveo? Jer kao sto rece ''Sada je to problem pravljenja smješe zraka iz MAF-a i recirkuliranog iz EGR-a, jer on treba da bude pravilan da bi komp. upravljao dobrim sagorijevanjem. Zbog ovoga se dešavaju detonacije i nema dovoljno snage auto.. '' i zato na nekim autima gubi snagu i ima nepravilan rad.


Da li si skidao nekada i cistio EGR? Ja znam gdje se tacno nalazi, ali kao sto ti rece, ne vidim kako bi se moglo doci do njega dok se bocni nosac ne skine i izduv i motor pomjeri skroz prema prednjem dijelu auta :neznam:
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4674
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 297 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la kula »

Skinu se brisaci,ona plastika ispod sajbe,i zvucna izolacija i vec tada je mnogo bolji pristup :D
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 749 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la Avicii »

Mislis da bi moglo odozgo Kula? Kontam i ja da bi se dobio neki prostor kad se skine plastika ispod brisaca al opet bi bila drama ja mislim :think:
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4674
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 297 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la kula »

Dobije se dosta prostora
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la dino »

Skidao sam plastiku i brisače i jako je tijesno. Trebalo bi skinuti i plastično crijevo prema turbini i opet se vijci što drže EGR ne vide. Samo uz pomoć ogledala. Ima i crijevo EGR-a koje drži elastična šelna. U pravu ste, ide sa gornje strane, ali treba nešto i odozdo. Očekujem dijagnostiku polovinom mjeseca, pa se nadam da će mi ona nešto reći.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 749 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la Avicii »

Uf, vec vidim da je to zeznuto skinuti, valja se nakaniti na to :/
Javi sta ce ti reci dijagnostika ;)
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la dino »

Da nastavim temu. Imam diagnostiku i probao sam nekoliko puta da napravim analizu parametara. Prema onom što kaže nema grešaka. Egr ventil radi, a to se vidi kada se naglo stisne gas u leru, da se on zatvara. Protok zraka na Maf-u poraste. Nisam zadovoljan povratom sa dizni jer jedna ima veći povrat u odnosu na ostale i to vjerovatno uzrokuje veću buku. Sada su ostali za provjeriti termosonda i termostat (kada budem imao vremena).
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la dino »

Da završim temu sa vakuum leptirima, uspješno sam riješio problem. Zahvaljujući jednom nesebičnom forumašu koji me uputio, na isti kvar, danas sam zasukao rukave i sa svojim velikim drugom "golf" majstorom popravio defekt. Za sve koji imaju motor 2,0; 110KS, FAP, 2001/2002god. ovo bi obavezno trebali uraditi ako imaju kuckanje kao da su ventili, nestabilan rad u leru, kada ubrzaju oko 1500 o/min., ... kod hladnog motora. Treba očistiti metalnu cijev na usisnoj grani i donji vakum leptir, koji zaglavi od nenormalnog blata od čađi i masti i time zatvori dovod zraka motoru iz turbine i sa razvoda EGR/ turbina. To je taj topli (izduvni) zrak koji ponovo ide u motor na sagorijevanje zbog NO2 gasova. Nisam imao kada slikati jer su mi masne bile ruke, pa na žalost samo ću priložiti sliku sistema sa service box-a. Za detalje- pitajte slobodno.
slika
Kao na slici, treba očistiti broj 14 i broj 16. Poslije toga auto vozi ko ZMAJ. Posla oko sat i pol, uz dobar alat i strpljivog "golf" (ne treba "pametan-ovlašteni") majstora.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 749 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la Avicii »

Moram sutra ovo samo ispratiti uzivo pa cu onda pitati detaljnije ;)
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 749 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la Avicii »

Dino doktore! Prvi put kad se vidimo, imas od mene i pice i klopu ;)

Danas sam rastavio ovo sto i ti, i imao sta vidjeti, citav usis zapusen, nisam mogao vjerovati :omg:
Stigao sam samo da ocistim sve, pa cu sutra poslije posla skidati EGR da cistim, kad sam vec sve rasturio. Javljam rezultate ;)
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4674
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 297 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la kula »

A sto nisi sliko :angry:
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 749 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,

Post Postao/la Avicii »

Ko kaze da nisam :p
Nego nisam imao kad uplad.. a i strahota je pogledati, vjeruj.. :(

EDIT: Evo djelic samo :84:

slika
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”