sistemi vakuma 307,110ks, fap,
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
sistemi vakuma 307,110ks, fap,
Da izložim jedan problem koji sam privremeno otklonio (ne popravio), a javio se prošle jeseni kada je pala temp. vanjskog zraka ispod 15°C. Imam osjećaj da su mnogi imali problem i pisali na drugim forumima, ali nisu dobili tačan odgovor.
Naime: Hladan auto upalim, vani ispod 15°C, temp. tečnosti zakovana ispod 60°C, krenem i ubrzavam, a ono oko 2000 o/min neće dalje i osjeti se da udara nešto u sistemu usisnog zraka (ko´ da pijetao krilima klepeće). Nema snage da povuče i još kada moram uzbrdo, živa muka. Nađem na netu blankiranje vakum ventila "usisne klapne" i to uradim šarafom-nema više problema. Tokom ljeta sam izvadio vijak i normalno vratio crijevo u ventil-radi OK. Dalje eksperimentišući i tražeći ustanovim da se klapna zatvara kada je hladan motor (nije se to javljalo prošlih godina) otprilike oko 10-20 sek. Kod mene sada treba oko 5-10 min. da se ugrije motor/rashl. tečnost da bi se klapna otvorila. Provjerio sve el. vakum ventile, crijeva vakuma, probao vakum pumpom-otvara. Ostala mi je alternativa čišćenja EGR-a ili provjera termosondi/termostata. Dijagnostika ništa ne pokazuje, a parametre bi trebao neko znati da očita. Čini mi se da je ovo puno posla, a malo para. Ovo ću probati u skorije vrijeme pa ću vidjeti šta je (naručio sam dijagnostiku).
Naime: Hladan auto upalim, vani ispod 15°C, temp. tečnosti zakovana ispod 60°C, krenem i ubrzavam, a ono oko 2000 o/min neće dalje i osjeti se da udara nešto u sistemu usisnog zraka (ko´ da pijetao krilima klepeće). Nema snage da povuče i još kada moram uzbrdo, živa muka. Nađem na netu blankiranje vakum ventila "usisne klapne" i to uradim šarafom-nema više problema. Tokom ljeta sam izvadio vijak i normalno vratio crijevo u ventil-radi OK. Dalje eksperimentišući i tražeći ustanovim da se klapna zatvara kada je hladan motor (nije se to javljalo prošlih godina) otprilike oko 10-20 sek. Kod mene sada treba oko 5-10 min. da se ugrije motor/rashl. tečnost da bi se klapna otvorila. Provjerio sve el. vakum ventile, crijeva vakuma, probao vakum pumpom-otvara. Ostala mi je alternativa čišćenja EGR-a ili provjera termosondi/termostata. Dijagnostika ništa ne pokazuje, a parametre bi trebao neko znati da očita. Čini mi se da je ovo puno posla, a malo para. Ovo ću probati u skorije vrijeme pa ću vidjeti šta je (naručio sam dijagnostiku).
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6106
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 749 puta
- pohvaljen: 388 puta
-
Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,
Ako budes bilo sta radio, nadam se da ti nece biti problem da nas pocastis slikama 
Malo mi nije jasno ovo za ovaj vakum ventil
Ako si ga samo zablindirao, da nije negdje samo crijevo probijeno pa pusta? Evo sad se ne mogu tacno sjetiti kako ono sve izgleda ali propraticu to sutra. Sigurno bi mu dobro doslo ciscenje EGR-a, kao i svih vakum ventila, MAP i MAF senzora, interkulera.. 

Malo mi nije jasno ovo za ovaj vakum ventil


- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,
Ja sam do u detalje analizirao vakum sisteme. To su posebni elementi koji kod moga PGT-a nemaju ni jedan el. element, izuzev el. ventila koji otvaraju i propuštaju vakum prema turbini, egr-u, leptiru i još jednom temp. leptiru. Ovim vakumima upravlja komp. i samo mehanički se može utvrditi da li rade (otvaraju). Može i dijagnostikom prema parametrima zraka na MAF-u, EGR-u,... Malo je teško doći do EGR-a jer je iza motora prema kabini i mora se nosač popustiti da se motor povuče. Vakum drži zatvoren leptir, a ja sam izvadio crijevo dovoda iz el. ventila i zatvorio crijevo vijkom da ne gubi vakum. Tako je leptir otvoren jer ga vakum ne povlači. Sada je to problem pravljenja smješe zraka iz MAF-a i recirkuliranog iz EGR-a, jer on treba da bude pravilan da bi komp. upravljao dobrim sagorijevanjem. Zbog ovoga se dešavaju detonacije i nema dovoljno snage auto pa mnogi kažu da radi kao "golf-2". Ja ću svakako to slikati i podijeliti i sa vama.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6106
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 749 puta
- pohvaljen: 388 puta
-
Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,
Ok ok, jasno mi je sta i kako.. nego ne mogu sad ovako napamet da povezem dok to ne vidim danas sve uzivo. Da li ti mislis da bi to sve super funkcionisalo, tj. ne bi morao zablindirati to crijevo el ventila, kada bi ocistio EGR i ove ostale dijelove sto sam naveo? Jer kao sto rece ''Sada je to problem pravljenja smješe zraka iz MAF-a i recirkuliranog iz EGR-a, jer on treba da bude pravilan da bi komp. upravljao dobrim sagorijevanjem. Zbog ovoga se dešavaju detonacije i nema dovoljno snage auto.. '' i zato na nekim autima gubi snagu i ima nepravilan rad.
Da li si skidao nekada i cistio EGR? Ja znam gdje se tacno nalazi, ali kao sto ti rece, ne vidim kako bi se moglo doci do njega dok se bocni nosac ne skine i izduv i motor pomjeri skroz prema prednjem dijelu auta
Da li si skidao nekada i cistio EGR? Ja znam gdje se tacno nalazi, ali kao sto ti rece, ne vidim kako bi se moglo doci do njega dok se bocni nosac ne skine i izduv i motor pomjeri skroz prema prednjem dijelu auta

- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,
Skinu se brisaci,ona plastika ispod sajbe,i zvucna izolacija i vec tada je mnogo bolji pristup 

- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6106
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 749 puta
- pohvaljen: 388 puta
-
Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,
Mislis da bi moglo odozgo Kula? Kontam i ja da bi se dobio neki prostor kad se skine plastika ispod brisaca al opet bi bila drama ja mislim 

- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,
Skidao sam plastiku i brisače i jako je tijesno. Trebalo bi skinuti i plastično crijevo prema turbini i opet se vijci što drže EGR ne vide. Samo uz pomoć ogledala. Ima i crijevo EGR-a koje drži elastična šelna. U pravu ste, ide sa gornje strane, ali treba nešto i odozdo. Očekujem dijagnostiku polovinom mjeseca, pa se nadam da će mi ona nešto reći.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6106
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 749 puta
- pohvaljen: 388 puta
-
Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,
Uf, vec vidim da je to zeznuto skinuti, valja se nakaniti na to :/
Javi sta ce ti reci dijagnostika
Javi sta ce ti reci dijagnostika

- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,
Da nastavim temu. Imam diagnostiku i probao sam nekoliko puta da napravim analizu parametara. Prema onom što kaže nema grešaka. Egr ventil radi, a to se vidi kada se naglo stisne gas u leru, da se on zatvara. Protok zraka na Maf-u poraste. Nisam zadovoljan povratom sa dizni jer jedna ima veći povrat u odnosu na ostale i to vjerovatno uzrokuje veću buku. Sada su ostali za provjeriti termosonda i termostat (kada budem imao vremena).
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,
Da završim temu sa vakuum leptirima, uspješno sam riješio problem. Zahvaljujući jednom nesebičnom forumašu koji me uputio, na isti kvar, danas sam zasukao rukave i sa svojim velikim drugom "golf" majstorom popravio defekt. Za sve koji imaju motor 2,0; 110KS, FAP, 2001/2002god. ovo bi obavezno trebali uraditi ako imaju kuckanje kao da su ventili, nestabilan rad u leru, kada ubrzaju oko 1500 o/min., ... kod hladnog motora. Treba očistiti metalnu cijev na usisnoj grani i donji vakum leptir, koji zaglavi od nenormalnog blata od čađi i masti i time zatvori dovod zraka motoru iz turbine i sa razvoda EGR/ turbina. To je taj topli (izduvni) zrak koji ponovo ide u motor na sagorijevanje zbog NO2 gasova. Nisam imao kada slikati jer su mi masne bile ruke, pa na žalost samo ću priložiti sliku sistema sa service box-a. Za detalje- pitajte slobodno.

Kao na slici, treba očistiti broj 14 i broj 16. Poslije toga auto vozi ko ZMAJ. Posla oko sat i pol, uz dobar alat i strpljivog "golf" (ne treba "pametan-ovlašteni") majstora.

Kao na slici, treba očistiti broj 14 i broj 16. Poslije toga auto vozi ko ZMAJ. Posla oko sat i pol, uz dobar alat i strpljivog "golf" (ne treba "pametan-ovlašteni") majstora.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6106
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 749 puta
- pohvaljen: 388 puta
-
Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,
Moram sutra ovo samo ispratiti uzivo pa cu onda pitati detaljnije 

- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6106
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 749 puta
- pohvaljen: 388 puta
-
Re: sistemi vakuma 307,110ks, fap,
Dino doktore! Prvi put kad se vidimo, imas od mene i pice i klopu
Danas sam rastavio ovo sto i ti, i imao sta vidjeti, citav usis zapusen, nisam mogao vjerovati
Stigao sam samo da ocistim sve, pa cu sutra poslije posla skidati EGR da cistim, kad sam vec sve rasturio. Javljam rezultate

Danas sam rastavio ovo sto i ti, i imao sta vidjeti, citav usis zapusen, nisam mogao vjerovati

Stigao sam samo da ocistim sve, pa cu sutra poslije posla skidati EGR da cistim, kad sam vec sve rasturio. Javljam rezultate
