
Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
- Phantom
- Site Admin
- Postovi: 2613
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
- Lokacija: Teslic
- Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 91 put
- Kontakt:
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
Kamo srece da je benz. 2.0 HDI
Javi nam sta je rekao majstor ..

Motion & Emotion
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2529
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 172 puta
- pohvaljen: 322 puta
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
Nažalost, ipak je turbina stradala. Majstor tvrdi da je zbog lošeg održavanja prethodnog vlasnika, jer sam ja redovno mijenjao ulje. Bolje reći zbog glupog servisnog intervala koji vidim da je u servisnoj rađen svakih 30.000km. Ne mogu da vjerujem da je svakih toliko km mijenjano ulje. Vidjećemo koliko će me izaći ovo "zadovoljstvo".
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
jesi ti mene ubjedjivao da je peugeot propisao to sto je propisao zato sto znaju sta rade, bas kad smo nesto oko malih servisa pricali u nekoj od tema, vjerujem da ti nisi cekao 30k km za zamjene nego si to radio kako treba ali et belaj naprave ti propisi i najgore je ispravljati krive drine al i to neko mora (i sam ih ispravljam), nadam se da te nece kostati koliko znam da znaju kostati problemi sa turbinom
inace zlatno pravilo svako 12 mjeseci ili svako 10-tak hiljada km pa sta prije dodje, ja da cekam tih 30k km ulje bih mijenjao svako 5 godina koliko ga vozam
stvarno zalosno kad je nekom zao odvojiti 100-injak km svake godine da odradi te neke osnovne stvari na autu, a da prica kako nema para za to a voza auto od 10-15k KM ne pije vode (pricam o proslom vlasniku, da mi se ne nadjes stogod prozvan ne daj boze)
inace zlatno pravilo svako 12 mjeseci ili svako 10-tak hiljada km pa sta prije dodje, ja da cekam tih 30k km ulje bih mijenjao svako 5 godina koliko ga vozam

stvarno zalosno kad je nekom zao odvojiti 100-injak km svake godine da odradi te neke osnovne stvari na autu, a da prica kako nema para za to a voza auto od 10-15k KM ne pije vode (pricam o proslom vlasniku, da mi se ne nadjes stogod prozvan ne daj boze)
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
Da citiram: "Poslije bitke je lako biti general". Meni je jako žao, što sada moraš u taj trošak i što sigurno ne bi trebalo da se desi, bar preko 200 tk.
Sinoć sam pošao da pišem da je problem turbine, jer mi je kod prijatelja tako zujalo, ali reko valjda nije, vjerovatno šelna popustila.
Sinoć sam pošao da pišem da je problem turbine, jer mi je kod prijatelja tako zujalo, ali reko valjda nije, vjerovatno šelna popustila.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2529
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 172 puta
- pohvaljen: 322 puta
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
@ anel007
U pravu si. Ovo je čista fula fabrike. Premda mislim da je remen ipak ozbiljnija stvar koja bi dovela do havarije motora, ali ne bi ponovo o tome, ko bi više bilo šta znao. Suludo je ulje mijenjati svakih 30.000. Samo kada vidim kakav je filter zraka nakon 10.000, a možeš misliti šta se sve dogodi nakon 30.000 sa tim filterima i uljem.
@dino
Šta da se radi. Ja sam bar uvijek iskren oko auta, neki bi prešutali i samo hvalili auto. A ovo i možda nije toliko strašno, s obzirom da je ovo jedini kvar od kako je u mom vlasništvu, a to je oko 3,5 godine. A sada će još malo preći 190.000km, mada je uvijek upitno da li je originalna kilometraža. Eto nisam ni znao, ovaj moj majstor što inače servisiram kod njega je nabavio opremu za reparaciju pa će mi sve on završiti. Spominje cifru oko 450km, ali tu ide još zamjena ulja i filtera, čišćenje kartera, i rad, pa računam minum 600km.
U pravu si. Ovo je čista fula fabrike. Premda mislim da je remen ipak ozbiljnija stvar koja bi dovela do havarije motora, ali ne bi ponovo o tome, ko bi više bilo šta znao. Suludo je ulje mijenjati svakih 30.000. Samo kada vidim kakav je filter zraka nakon 10.000, a možeš misliti šta se sve dogodi nakon 30.000 sa tim filterima i uljem.
@dino
Šta da se radi. Ja sam bar uvijek iskren oko auta, neki bi prešutali i samo hvalili auto. A ovo i možda nije toliko strašno, s obzirom da je ovo jedini kvar od kako je u mom vlasništvu, a to je oko 3,5 godine. A sada će još malo preći 190.000km, mada je uvijek upitno da li je originalna kilometraža. Eto nisam ni znao, ovaj moj majstor što inače servisiram kod njega je nabavio opremu za reparaciju pa će mi sve on završiti. Spominje cifru oko 450km, ali tu ide još zamjena ulja i filtera, čišćenje kartera, i rad, pa računam minum 600km.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6106
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 748 puta
- pohvaljen: 388 puta
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
Steta bas jbg.. Msm, nije to nista strasno sto mora turbina na reparaciju, sutra to ceka svakog od nas s obzirom na predjene km, ali ipak je cifra. Nadam se da ce sve proci sto bezbolnije
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2529
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 172 puta
- pohvaljen: 322 puta
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
Cifra bogami fina. 450km reparacija, 150km ruke, 9km sprej za čišćenje kartera, i moram kupiti još originalna crijeva za podmazivanje turbine da promijenim, a to je prema servicebox-u 116km. I da, ulje plus uljni filter 57km. Dakle, ukupna cifra 782km. Garanciju imam godinu dana. Nadam se da više neće biti problema. Auto super vuče, možda čak i bolje nego ranije, osim ako nije psihički efekat. 

- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6106
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 748 puta
- pohvaljen: 388 puta
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
Uf sunce ti, nakupi se svega..
Ako nista sad si zadovoljan i samo gas

Ako nista sad si zadovoljan i samo gas

- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2529
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 172 puta
- pohvaljen: 322 puta
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
Nakupi se, neočekivano. Jedini kvar u mojem vlasništvu, ali pofin. Što ti kažeš, nije to toliko strašno što se moralo reparirati, pogotovo što znam da je zbog lošeg održavanja prethodnog vlasnika. Ja sada nastavljam sa mojim dobrim održavanjem kao i do sada i nadam se da je tu kraj problemu.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6106
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 748 puta
- pohvaljen: 388 puta
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
Ma nemas se sta sekirat oko toga, nije to nikakav bauk, jedino sto covjeka udari po dzepu. S obzirom na kilometraze nasih auta, moze svako ocekivati ovako nesto. Reci mi je li ti mijenjao srce turbine ili sta? Kako cupa poslije par dana voznje?
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2529
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 172 puta
- pohvaljen: 322 puta
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
Ma ne sikiram se, jedino što mi je to bio neočekivan trošak.A vuče dobro, nema sta, ovo malo što sam vozio. Nego, zamijenio mi majstor danas metalno crijevo koje dovodi ulje do turbine. I ne znam kako je prije bilo, ali ga dosta rukom mogu pomjeriti, klimavo je, da li je to normalno?
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2529
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 172 puta
- pohvaljen: 322 puta
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
Zvao sam ga, po njemu je normalno, navodno ima tu neko koljeno i gumice.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6106
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 748 puta
- pohvaljen: 388 puta
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
Ne bih znao o cemu se radi dok ne vidim, al ako on tako kaze onda ok 

- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2529
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 172 puta
- pohvaljen: 322 puta
-
Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil
Danas se malo radilo na Pugu.
Prije koju godinu naletim na psa i razbije mi onu masku naprijed, grill što bi rekli. I to sam onda tada nešto lijepio, ali je to sve od nedavno popustilo i čak mi ispao jedan komad pa je bila rupa. Odlučim da to zamjenim i naručim u servisu. Evo kako Pug izgleda bez karambolke, kao da ga pola nedostaje. 

Usput sam i farove skidao da izvadim pozicione sijalice što su mi upale unutra.
Evo i stara mreža, u raspadu:

Nova je postavljena:

I na kraju:

Što se tiče skidanja karambolke, ništa komplikovano. Sa gornje strane ispod haube imaju 4 žabice i 2 šarafa za koji je potreban zvjezdasti šarafciger. Ispod auta isto imaju dva, jedan sa lijeve, drugi sa desne strane, odmah do tablice, i skroz sa lijeve i desne strane imaju žabice. Na kraju u blatobranima po jedan šaraf, najlakše sa gidorom br. 10 skinuti i to je to. Kada se lagano povuče, potrebno je otkačiti konektore od maglenki, ko ih ima. Da dodam, sve žabice se mogu skinuti da se ne slome. Skidanje mreže je malo osjetljivo, kod mene je izgleda već neko nešto petljao, kao da je neko vario neku plastiku, pa sam tu imao problema da skinem staru, ali pošto je i onako slomljena nije mi bilo bitno, jedino treba paziti na karambolci da se ne slomiju plastike za koje se kači mreža. I treba prethodno skinuti maglenke.
Da ko ne kaže, očišćen je i intercooler, ne znam kako je ovako pocrnio. Sad se lijepo sjaji, ali to ne uslikah.


Usput sam i farove skidao da izvadim pozicione sijalice što su mi upale unutra.

Evo i stara mreža, u raspadu:
Nova je postavljena:
I na kraju:

Što se tiče skidanja karambolke, ništa komplikovano. Sa gornje strane ispod haube imaju 4 žabice i 2 šarafa za koji je potreban zvjezdasti šarafciger. Ispod auta isto imaju dva, jedan sa lijeve, drugi sa desne strane, odmah do tablice, i skroz sa lijeve i desne strane imaju žabice. Na kraju u blatobranima po jedan šaraf, najlakše sa gidorom br. 10 skinuti i to je to. Kada se lagano povuče, potrebno je otkačiti konektore od maglenki, ko ih ima. Da dodam, sve žabice se mogu skinuti da se ne slome. Skidanje mreže je malo osjetljivo, kod mene je izgleda već neko nešto petljao, kao da je neko vario neku plastiku, pa sam tu imao problema da skinem staru, ali pošto je i onako slomljena nije mi bilo bitno, jedino treba paziti na karambolci da se ne slomiju plastike za koje se kači mreža. I treba prethodno skinuti maglenke.
Da ko ne kaže, očišćen je i intercooler, ne znam kako je ovako pocrnio. Sad se lijepo sjaji, ali to ne uslikah.