Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

301,305,306,307,308,3008,309
Zaključano
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2613
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 91 put
Kontakt:
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la Phantom »

Kamo srece da je benz. 2.0 HDI :D Javi nam sta je rekao majstor ..
Motion & Emotion
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2529
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 172 puta
 pohvaljen: 322 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la mara- »

Nažalost, ipak je turbina stradala. Majstor tvrdi da je zbog lošeg održavanja prethodnog vlasnika, jer sam ja redovno mijenjao ulje. Bolje reći zbog glupog servisnog intervala koji vidim da je u servisnoj rađen svakih 30.000km. Ne mogu da vjerujem da je svakih toliko km mijenjano ulje. Vidjećemo koliko će me izaći ovo "zadovoljstvo".
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 121 put
Kontakt:
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la anel007 »

jesi ti mene ubjedjivao da je peugeot propisao to sto je propisao zato sto znaju sta rade, bas kad smo nesto oko malih servisa pricali u nekoj od tema, vjerujem da ti nisi cekao 30k km za zamjene nego si to radio kako treba ali et belaj naprave ti propisi i najgore je ispravljati krive drine al i to neko mora (i sam ih ispravljam), nadam se da te nece kostati koliko znam da znaju kostati problemi sa turbinom

inace zlatno pravilo svako 12 mjeseci ili svako 10-tak hiljada km pa sta prije dodje, ja da cekam tih 30k km ulje bih mijenjao svako 5 godina koliko ga vozam :green:

stvarno zalosno kad je nekom zao odvojiti 100-injak km svake godine da odradi te neke osnovne stvari na autu, a da prica kako nema para za to a voza auto od 10-15k KM ne pije vode (pricam o proslom vlasniku, da mi se ne nadjes stogod prozvan ne daj boze)
slika ¦ slika
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4674
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 297 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la kula »

Šteta , jbg :facepalm:
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la dino »

Da citiram: "Poslije bitke je lako biti general". Meni je jako žao, što sada moraš u taj trošak i što sigurno ne bi trebalo da se desi, bar preko 200 tk.
Sinoć sam pošao da pišem da je problem turbine, jer mi je kod prijatelja tako zujalo, ali reko valjda nije, vjerovatno šelna popustila.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2529
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 172 puta
 pohvaljen: 322 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la mara- »

@ anel007

U pravu si. Ovo je čista fula fabrike. Premda mislim da je remen ipak ozbiljnija stvar koja bi dovela do havarije motora, ali ne bi ponovo o tome, ko bi više bilo šta znao. Suludo je ulje mijenjati svakih 30.000. Samo kada vidim kakav je filter zraka nakon 10.000, a možeš misliti šta se sve dogodi nakon 30.000 sa tim filterima i uljem.

@dino

Šta da se radi. Ja sam bar uvijek iskren oko auta, neki bi prešutali i samo hvalili auto. A ovo i možda nije toliko strašno, s obzirom da je ovo jedini kvar od kako je u mom vlasništvu, a to je oko 3,5 godine. A sada će još malo preći 190.000km, mada je uvijek upitno da li je originalna kilometraža. Eto nisam ni znao, ovaj moj majstor što inače servisiram kod njega je nabavio opremu za reparaciju pa će mi sve on završiti. Spominje cifru oko 450km, ali tu ide još zamjena ulja i filtera, čišćenje kartera, i rad, pa računam minum 600km.
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 748 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la Avicii »

Steta bas jbg.. Msm, nije to nista strasno sto mora turbina na reparaciju, sutra to ceka svakog od nas s obzirom na predjene km, ali ipak je cifra. Nadam se da ce sve proci sto bezbolnije
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2529
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 172 puta
 pohvaljen: 322 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la mara- »

Cifra bogami fina. 450km reparacija, 150km ruke, 9km sprej za čišćenje kartera, i moram kupiti još originalna crijeva za podmazivanje turbine da promijenim, a to je prema servicebox-u 116km. I da, ulje plus uljni filter 57km. Dakle, ukupna cifra 782km. Garanciju imam godinu dana. Nadam se da više neće biti problema. Auto super vuče, možda čak i bolje nego ranije, osim ako nije psihički efekat. :D
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 748 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la Avicii »

Uf sunce ti, nakupi se svega.. :facepalm:
Ako nista sad si zadovoljan i samo gas ;)
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2529
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 172 puta
 pohvaljen: 322 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la mara- »

Nakupi se, neočekivano. Jedini kvar u mojem vlasništvu, ali pofin. Što ti kažeš, nije to toliko strašno što se moralo reparirati, pogotovo što znam da je zbog lošeg održavanja prethodnog vlasnika. Ja sada nastavljam sa mojim dobrim održavanjem kao i do sada i nadam se da je tu kraj problemu.
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 748 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la Avicii »

Ma nemas se sta sekirat oko toga, nije to nikakav bauk, jedino sto covjeka udari po dzepu. S obzirom na kilometraze nasih auta, moze svako ocekivati ovako nesto. Reci mi je li ti mijenjao srce turbine ili sta? Kako cupa poslije par dana voznje?
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2529
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 172 puta
 pohvaljen: 322 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la mara- »

Ma ne sikiram se, jedino što mi je to bio neočekivan trošak.A vuče dobro, nema sta, ovo malo što sam vozio. Nego, zamijenio mi majstor danas metalno crijevo koje dovodi ulje do turbine. I ne znam kako je prije bilo, ali ga dosta rukom mogu pomjeriti, klimavo je, da li je to normalno?
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2529
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 172 puta
 pohvaljen: 322 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la mara- »

Zvao sam ga, po njemu je normalno, navodno ima tu neko koljeno i gumice.
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 748 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la Avicii »

Ne bih znao o cemu se radi dok ne vidim, al ako on tako kaze onda ok ;)
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2529
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 172 puta
 pohvaljen: 322 puta
garage

Re: Pežo 307 1.6 HDI Sport 110 Restil

Post Postao/la mara- »

Danas se malo radilo na Pugu. :D Prije koju godinu naletim na psa i razbije mi onu masku naprijed, grill što bi rekli. I to sam onda tada nešto lijepio, ali je to sve od nedavno popustilo i čak mi ispao jedan komad pa je bila rupa. Odlučim da to zamjenim i naručim u servisu. Evo kako Pug izgleda bez karambolke, kao da ga pola nedostaje. :D

slika

Usput sam i farove skidao da izvadim pozicione sijalice što su mi upale unutra. :zvizd:

Evo i stara mreža, u raspadu:

slika

Nova je postavljena:

slika

I na kraju:

slika

Što se tiče skidanja karambolke, ništa komplikovano. Sa gornje strane ispod haube imaju 4 žabice i 2 šarafa za koji je potreban zvjezdasti šarafciger. Ispod auta isto imaju dva, jedan sa lijeve, drugi sa desne strane, odmah do tablice, i skroz sa lijeve i desne strane imaju žabice. Na kraju u blatobranima po jedan šaraf, najlakše sa gidorom br. 10 skinuti i to je to. Kada se lagano povuče, potrebno je otkačiti konektore od maglenki, ko ih ima. Da dodam, sve žabice se mogu skinuti da se ne slome. Skidanje mreže je malo osjetljivo, kod mene je izgleda već neko nešto petljao, kao da je neko vario neku plastiku, pa sam tu imao problema da skinem staru, ali pošto je i onako slomljena nije mi bilo bitno, jedino treba paziti na karambolci da se ne slomiju plastike za koje se kači mreža. I treba prethodno skinuti maglenke.

Da ko ne kaže, očišćen je i intercooler, ne znam kako je ovako pocrnio. Sad se lijepo sjaji, ali to ne uslikah.
Zaključano

Natrag na “Serija 3”