Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Pozdrav,
Nakon dugo vremena doslo je na red da se zamjeni 206-ca sa necim novim . Eh sad su to "muke".
Prvenstveno mi sada treba porodicno auto tako da razmatram peugeot 508.
Potrebna mi je sva moguca informacija o ova dva motora, 2.0 HDi (110kW) 2014 godina ili 1.6 HDi (88kW) 2015 godina.
Kolilka je potrosnja, da li ima nekih mana?
Uzmi 2.0 HDI manualca bez elektro rucne start-stop sranja i uzivaj. Moj 2.0 HDI 103kW remapiran na 175bhp trosi oko 6 grada, otvorene moze i 4.5 a nabijao sam ga skoro i na 8 kad ga vozim k'o sluzbeno. Dosad sta sam skontao od mana problemi sa tlakom na rail sistemu, podizaci prozora, display navigacije i negdje sam procitao kao navodno spula volana da zna zezati.
Iskreno 508 je velik i tezak auto, meni je osobno bio trom na 140bhp. Ne znam kako bi izdrzao da ima 120bhp, ali opet sve zavisi od stila voznje i vozaca.
Ovi su korisnici zahvalili autoru tibor987 za post (ukupno 3):
Generalno, ja nesto nisam cuo da ima nekih vecih problema sa 508. Znam par ljudi koji imaju i starijeg i facelift model, svi su prezadovoljni autom. Bitno je naci dobro ocuvan primjerak, pa ne bi trebalo biti problema. I 2.0 definitivno..
Nema razloga da se bježi ni od automatika. Kod njega je ugrađivan japanski Aisin mjenjač, radi na principu torque converter, što je provjeren i izdržljiv sistem. Nema lamela, duplih kvačila i tih jada.
I isto bih išao na 2.0. I sam imam taj, i ljepota je voziti jače auto.
Zar nije Aisinov robotizirani mjenjac na njemu ? Nemam osobno iskustvo o njemu ali sam naisao na dosta topica da se zna posundrati pa trzati pri polasku i promjenama brzina.
Iskreno nemam pojma ko im pravi taj robotizovani, i da li Aisin uopšte takve pravi. Uglavnom, kod 2.0 nije sigurno robot, nego torque converter. Čak ni kod novih Pug-ova sad, 1.6 više nije robot, to je prije bilo.
Kod mene rodjak imao 508 (prvu seriju onu) 2.0 163ks (hibrid) imal taj robotizovani mijenjac, prodao auto nikako nije bio zadovoljan mjenjacem
Koliko sam čuo u ovim P508 facelift je novi mijenjac i radi perfektno
Ja bih isao takodje na 2.0 110kw, noviji kao kod Sasa_GTLine, ali iskljucivo automatik. Na njima manuelci kako sam shvatio nemaju jos zamjenskih setova a zamjena kvacila i plivajuceg je normalna stvar na kilometrazama koje se kod nas uvoze, cifra je masala...
Ja znam da je robotizovani isao samo na 1.6hdi 112 i 114/115 KS modele, nisam znao, odnosno nisam siguran da je isao na Hybrid sa 163KS (200)...
Kod mene je 2.0 163 KS 2013 automatik sa pretvaračem obrtnog momenta, Aisin
Iskreno, nisam cuo nigdje da se u 2.0 modele ugradjuje robotizirani mjenjač.
Facelift 1.6 modeli imaju automatike sa pretvaračem obrtnog momenta.
GDjole je napisao/la: ↑06. ožu 2025, 14:51
Kod mene je 2.0 163 KS 2013 automatik sa pretvaračem obrtnog momenta, Aisin
Iskreno, nisam cuo nigdje da se u 2.0 modele ugradjuje robotizirani mjenjač.
Facelift 1.6 modeli imaju automatike sa pretvaračem obrtnog momenta.
Potvrđujem, imam 508 2.0 HDI 163 2014 pre-facelift model, zadnji EURO5 koji je izbačen (nema start stop) i ima Aisinov AM6 automatik. Robotizirani mjenjač je na 1.6 motoru.
Ovi su korisnici zahvalili autoru AmazingSpidey za post:
Pozdrav ljudi, evo i ja cu da se nakacim na post, da ne bih otvarao istu temu. Uglavnom nakon skoro 10 godina doslo je vrijeme da se ja i moj 407sw rastajemo. U planu je kupovina 508 2.0 redizajn, model 2.0 hdi 133KW i EAT6. Eh sad vidim da ih je relativno malo na oglasima, samo mi je jedan zapeo za oko, ali je relativno daleko. Da li imamo na forumu nekog iz Bijeljine da bi mogao pogledati ovaj model sa oglasa pa eto cisto da napise neko misljenje. Hvala i nadam se ce forumasi biti na pomoci kao i uvijek do sada.
Vjerujem da će se naći neko iz Bijeljine da pogleda i napiše mišljenje.
Ovako na slikama auto izgleda top.
Moje neko misljenje i iskustvo o izboru izmedju P508 (2011-2014) i facelift P508 (2014-2018).
Prvo je stvar ukusa, meni je osobno prvi model 508 ljepsi dizajnom od facelifta (znak Peugeota na haubi), sama hauba, dizajn farova,maglenke,dnevna svjetla itd....
Druga stvar, facelift modeli skuplji su 4000-5000KM.
Dobra 508ica u fullu iz 2013 moze se naci izmedju 14000-15000KM dok facelift iz 2014 pa na dalje je oko 19000KM pa na gore.
Unutra sto sam primjetio u facelift modelu da su izbacili komande za navigaciju ispred naslona za ruku, a ubacili su display na dodir koji nije bas brz i responsivan..
Dijelove karoserije za facelift je tesko naći u odnosu na prefacelift model, a i kad se nadju paprena cijena.
Motorizacija im skoro ista, ima promjena u vidu automatskih mjenjaca.
Razumijem da svako zeli da kupi sto mlađe auto.
Svako kupuje sta mu se svidja i sta zeli imati, al po meni, neopravdano velika razlika u cijeni izmedju dva primjerka...
Inače 508ica, odličan omjer cijene i kvaliteta.
Francuzi prave auta za guzicu, jako udobna i prostrana.
Sretno sa kupovinom.