Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

301,305,306,307,308,3008,309
Odgovori
Avatar
ElComandante91
Moderator
Postovi: 3508
Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
Lokacija: Doboj, Beograd
Vozim: 206
Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
Motor: 1.4E; 1.4 HDi
Ima zahvala: 350 puta
 pohvaljen: 235 puta
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la ElComandante91 »

:facepalm: , jel se osjeti neka razlika polsije čišćenja?
Clapton is God!
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 121 put
Kontakt:
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la anel007 »

@Crn1: na jugoslovenski se zove klapna gasa, leptir gasa, kod majstora za svabe dozer klapna :good:
slika ¦ slika
Avatar
Crn1
Napredan član
Postovi: 157
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
Lokacija: Zrenjanin
Vozim: Peugeot 307 1.4 HDi ; 2.0 HDi 16v
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la Crn1 »

thanks Anela007. Dodjemu i logicno, jel da :)
Sto se tice osecaja, rekao bih da bolje prima gas, brze reaguje, nekako lakse ide, al opet mozda sam samo subjektivan jer ocekujem poboljsanje :neznam: Prava stvar bi bila da se ocisti cela usisna grana, tu bi se sigurno osetila promena.

U svakom slucaju, ljudi zatvarajte taj EGR, nista dobro autu ne donosi nono Samo garez i konacno smanjenje precnika usisa, a kao sto znamo, manje vazduha, manja exsplozija, manje konjica :citanje: a svi volimo punu ergelu :box:
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 121 put
Kontakt:
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la anel007 »

logicno naravno :green:

a nije ti to nikakav placebo efekat, normalno je da reaguje bolje na gas kad si ocistio ovu leptiricu unutra cije je kretanje uslovljeno pritiskom gasa, ako dobro vidim na slikama bilo je garezi svukud unutra pa je sigurno i ona teze radila a sad kad si to ocistio fino krece se slobodno k'o da je tek iz fabrike

sigurno bi ti pomoglo da komplet usisnu granu ocistis (mislim da je avicii to vec radio) jer nemam pojma ima li jos koja leptirica od usisa do motora, kod mene na benzinu je samo jedna (bar ja tako mislim), pa da zrak nesmetano dolazi gdje mu je mjesto :good:

a fkt na dizelima je boljka taj egr ventil to je cudo jedno, ja sam proslo ljeto probao cistiti tu klapnu i kad smo je skinuli nikakve garezi unutra nije bilo samo kao ulje nekakvo po zidovima iako to niko vjerovatno nije pipnuo od kako je iz fabrike izaslo a kod vas relativno mlado auto toliko zacepi da se covjek iznenadi kad otvori i vidi sta je sve unutra
slika ¦ slika
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 748 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la Avicii »

Nakani se jednom i za ovu granu da ocistis, dobro ce mu doci ;) Nisam bas siguran dal je to do EGRa, jer znas kakva je kod mene usisna grana bila, ima DIY o tome, a nije mi zatvoren EGR.
Nisam bas siguran kako se zove taj dio sto si skidao, ali koliko mogu zakljuciti to je klapna zraka (gasa) sa interkulera na usis ssto ide (jer sam i ja kod mene to cistio i skidao, isti je princip), a ovo na njoj sto si skidao i cistio je MAP senzor, ako ne grijesim :neznam:

EDIT: *ebem li ga, mene prebaci nesto pa procitah u prvom postu da je zbog EGRa. :omg:
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4674
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 297 puta
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la kula »

Sad sam pogledao DIY, ista stvar. Garezi na sve strane. Moracu i celu granu skinuti, al verovatno na prolece. Sad je vec zazimelo :) Nervira me to sto znam da je sad EGR blokiran i da u usis sad samo cist vazduh ulazi, a ona je puna garezi, tkd cu verovatno i to zavrsiti. Nije nesto puno posla skinuti komplet granu, samo mislim da mora i ona komplet plastika iznad motora na sofersajbni, gde su brisaci da se skine da bi bilo pristupa, pa jos par creva sto idu preko grane...
Nasao sam na serviceboxu semu usisne grane pa sam analizirao problem :)
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 748 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la Avicii »

Super, odradi i to i onda ce da prodise ;) Reci mi jel se teze zagrije auto kad je blokiran EGR, tj. da li sporije dostize radnu temperaturu?
Avatar
Crn1
Napredan član
Postovi: 157
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
Lokacija: Zrenjanin
Vozim: Peugeot 307 1.4 HDi ; 2.0 HDi 16v
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la Crn1 »

Iskreno da ti kazem, nisam primetio neku razliku. Mozda su 2-3 min u pitanju, u svakom slucaju rekao bih da je neprimetno. Citao sam da je on skroz otvoren kada je auto hladan da bi se motor brze ugrejao toplim izduvnim gasovima...i da kazemo da je to jedina korisna stvar (sem smanjenja emisije stetnih gasova), mada, videvsi sta je posledica brzeg grejanja motora... Neka motor bude hladan i 10 min duze, al neka kroz usis samo vazduh prolazi...i malo ulja sto ga turbina posalje :green: :drive:
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la dino »

Avicii je napisao/la:Super, odradi i to i onda ce da prodise ;) Reci mi jel se teze zagrije auto kad je blokiran EGR, tj. da li sporije dostize radnu temperaturu?
Imaš onu klapnu za topli zrak koju si čistio, preko koje se auto zagrije u prvih desetak sekundi. EGR je u leru samo djelimično otvoren oko 60%. Kako dodaješ gas i ubrzavaš on se zatvara na manji procenat.
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
Harun
VIP Član
Postovi: 400
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 16 puta
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la Harun »

quote="dino"]
Avicii je napisao/la:Super, odradi i to i onda ce da prodise ;) Reci mi jel se teze zagrije auto kad je blokiran EGR, tj. da li sporije dostize radnu temperaturu?
Imaš onu klapnu za topli zrak koju si čistio, preko koje se auto zagrije u prvih desetak sekundi. EGR je u leru samo djelimično otvoren oko 60%. Kako dodaješ gas i ubrzavaš on se zatvara na manji procenat.[/quote]

EGR se otvara tek kad je rashladna u motoru na 65 stepeni, on je zapravo zamisljen da pomalo hladi motor
Avatar
Crn1
Napredan član
Postovi: 157
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
Lokacija: Zrenjanin
Vozim: Peugeot 307 1.4 HDi ; 2.0 HDi 16v
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la Crn1 »

Dino, slazem se. Jedan deo ide od turbine na interkuler pa na usis, a drugi direktno na usis, zato i uma 2 klapne.
Harun, ne znam odakle ti ta
informacija da EGR hladi motor?
On vraca izduvne gasove u usis, a oni su topli...
Avatar
Harun
VIP Član
Postovi: 400
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 16 puta
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la Harun »

Iza EGR-a postoji njegov vodeni hladnjak koji hladi izduvne gasove iz njega, ti izduvni budu hladniji od onog zraka iz turbine te tako u teoriji doprinose hladenju (iako je to u praksi mozda nekoliko stepeni celzijusevih)
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 1003
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 109 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la StefanMD »

Da ima hladnjak ima, da budu hladniji nego posle interkulera baš i ne vjerujem nešto... puzz
slika
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6106
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 748 puta
 pohvaljen: 388 puta
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la Avicii »

Crn1 je napisao/la:Iskreno da ti kazem, nisam primetio neku razliku. Mozda su 2-3 min u pitanju, u svakom slucaju rekao bih da je neprimetno. Citao sam da je on skroz otvoren kada je auto hladan da bi se motor brze ugrejao toplim izduvnim gasovima...i da kazemo da je to jedina korisna stvar (sem smanjenja emisije stetnih gasova), mada, videvsi sta je posledica brzeg grejanja motora... Neka motor bude hladan i 10 min duze, al neka kroz usis samo vazduh prolazi...i malo ulja sto ga turbina posalje :green: :drive:
Hvala na odgovoru druze ;)

Ne znam, nisam siguran ovo ostalo za EGR, znam da ima onaj kao mali hladnjak ili sta li je ono sto ide od EGRa prema usisu.. kontam da se jedino tu 'hladi' taj zrak, nego odosmo u OFF, da covjeku ne kvarimo temu ;)
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Peugeot 307 2.0 HDi 16v Sport

Post Postao/la dino »

U pravu si Avicii odosmo u OFF.

Svaka cast za auto i radove koji su na njemu uradeni. :ok:
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Odgovori

Natrag na “Serija 3”